Objektivi

(665 proizvoda)

Želiš kvalitetu svojih slika poboljšati, ali ne znaš kako to doseći? Probaj koristiti različite fotografske objektive i svoje fotografije poboljšaj do savršenosti.

U kategoriji Objektivi već prije kupnje provjeri ponudu dijelova fotoaparata o kojima ovisi kvaliteta fotografije.

Najpopularnije marke fotografskih objektiva su Canon, Nikon, Sony i Olympus. Kompaktni fotoaparati ne mogu mijenjati objektiva, no to je moguće pri zrcalno-refleksnim fotoaparatima. Objektive dijelimo po svjetlosnoj jačini (koliko se objektiv otvori) i žarišnoj daljini. S obzirom na žarišnu duljinu ih dijelimo na one s fiksnom daljinom i zoom objektive kod kojim se žarišna daljina može mijenjati.

Svjetlosnu jačinu označujemo brojem koji je jednak otvoru blende (npr. f 1.8), a žarišna daljina je napisana u milimetrima. Niske vrijednosti ispod 20-30 mm pripadaju širokokutnim objektivima koji su primjereni za fotografiranje u zatvorenim prostorima i slikanju panorame. Na raspolaganju su također objektivi ispod 15 mm koje zovemo riblje oko i prepoznajemo ih po izrazito izbočenoj konveksnoj leći.

Prirodni ili normalni je 50 mm objektiv jer fotografiju pokaže u prirodnoj veličini kao što ju vidi čovječje oko. Ti objektivi imaju vrijednosti nad 70 mm i primjereni su za fotografiranje udaljenih motiva i portreta. Prvenstveno objektivi s daljim žarišnim daljinama često imaju ugrađenu stabilizaciju slike koja pomaže kod slabijih svjetlosnim uvjeta, a neophodna je kod jako udaljenih objekata.

Prije kupnje primjerenog objektiva je potrebno provjeriti najmanju daljinu i vrijeme oštrenja, a ne zaboravi se usredotočiti i na težinu jer su objektivni različitih težina (čak i do više od 1 kg).

Prikaži više
665 proizvoda
Razvrstaj:
  • Popularnosti
  • Cijeni (od najniže)
  • Cijeni (od najviše)
  • Broju trgovina
  • Popust (od najvišeg)
  • Nazivu proizvoda (A-Z)
  • Nazivu proizvoda (Z-A)

Želiš među prvima saznati najbolje sezonske ponude? Prijavi se na e-novosti koje ti pripremamo svaki tjedan.

Upiši ispravan e-mail

Tvoja prijava možda još nije potpuno dovršena. Ako se prijavljuješ prvi put, otvori svoj e-mail sandučić i klikni na poveznicu u poruci. Ne zaboravi provjeriti i neželjenu poštu.

® 2024 sMind d.o.o., dio Heureka grupe