Ogledala

(1503 proizvoda)

U gotovo svakom kućanstvo u raznim prostorijama ogledala predstavljaju neophodni dio dizajna interijera. Stavljamo ih u hodnik, predsoblje, kupaonice, poslovne prostore, kao što i manja ogledala nalaze svoje mjesto u gotovo svakoj ženskoj torbici. Oni su vrlo koristan alat za uređivanje našeg izgleda, stoga ako ga još nemaš, odaberi jedno u koje ćeš se ubuduće vrlo rado pogledati i po nekoliko puta dnevno.

Prije nego što doneseš konačne odluku o kupovini, prvo odaberi mjesto na kojem će stajati ogledalo. Zatim odredi veličinu ogledala koje želiš ili trebaš, a zatim odabir prilagodi već postojećem namještaju. Na to posebno pripazi ako paziš na usklađenost cjelokupnog izgleda svog doma. Dakle, odaberi okvir, oblik i ukrasne detalje koji ti se sviđaju.

Na današnjem raznolikom tržištu ponuda je jako velika. Za ljubitelje antikviteta, starih komada namještaja ili onih koji vole malo stariji izgled namještaja, prikladnija su ogledala sa baroknim okvirom. Ona su obično zlatne, smeđe, brončane ili bež nijanse. Okviri su blago zaobljeni, s oštrim linijama bogati ornamentima, cijeli izgled odiše luksuz, moć, sjaj i eleganciju 17. stoljeća. Moderni okviri ogledala su nešto jednostavniji, imaju čiste linije, često su izrađeni od tropskog drveta. Ako, međutim, preferiraš bezvremensku klasiku, preporučamo ti okvire s malo ili bez ukrasa u nijansama toplih boja.

Među oblicima možeš birati kvadratna, pravokutna, ovalna ili različita ogledala asimetričnih oblika. Prilikom kupovine, kao što je već spomenuto, obrati pozornost na veličinu raspoloživog prostora kuće ili stana gdje ga planiraš staviti, kao i na stil, tako da sve bude usklađeno kako treba.

Prikaži više
1503 proizvoda
Razvrstaj:
  • Popularnosti
  • Cijeni (od najniže)
  • Cijeni (od najviše)
  • Broju trgovina
  • Popust (od najvišeg)
  • Nazivu proizvoda (A-Z)
  • Nazivu proizvoda (Z-A)

Želiš među prvima saznati najbolje sezonske ponude? Prijavi se na e-novosti koje ti pripremamo svaki tjedan.

Upiši ispravan e-mail

Tvoja prijava možda još nije potpuno dovršena. Ako se prijavljuješ prvi put, otvori svoj e-mail sandučić i klikni na poveznicu u poruci. Ne zaboravi provjeriti i neželjenu poštu.

® 2024 sMind d.o.o., dio Heureka grupe