Potraži među prikazanim proizvodima

Za zabave

Ekran

Vijek trajanja baterije (h)

MIN MAX

Karaoke

(163 proizvoda)

Želiš prirediti nezaboravnu karaoke zabavu za svoje prijatelje, obitelj ili kolege? Stalno pjevušiš, već znaš sve riječi pjesama i želiš napokon pokušati pjevati pred mikrofonom? Ako želiš postići onaj veličanstveni koncertni efekt trebat će ti kompletna oprema za karaoke. Zanimljiva je činjenica da su karaoke svoje ime dobile spajanjem japanskih riječi »kara« i »okesutora« koje u svom prijevodu znače prazan orkestar.

Karaoke predstavljaju oblik interaktivne zabave jer pjevač amateri uz pomoć unaprijed snimljene glazbe pjevaju uz pomoć mikrofona i dodatnog ozvučenja. Unaprijed snimljena glazba je obično samo instrumental, a tekstovi pjesama se mogu pojavljivati na pozadinskom ekranu i kao šalabahter vode pjevača kroz pjesmu, označavaju početak i kraj pojedine skladbe. Karaoke su posljednjih 20ak godina nezaobilazna zabava svakog otkačenog tuluma i zabavan način druženja koji jednaku popularnost ima u Aziji, Americi ili Europi.

Set za karaoke obično se sastoji od ozvučenja, mikrofona (žičnih ili bežičnih) i matrice, a za uspješnu reprodukciju potrebni su nam još prijenosno računalo i ekran za prikazivanje popisa pjesama i glazbenih tekstova. Ozvučenje za karaoke obično se sastoji od jednog ili više profesionalnih prijenosnih audio zvučnika koji omogućuju bežičnu reprodukciju glazbe sa svih vrsta računalnih ili mobilnih uređaja. Na poleđini obično imaju kontrolnu ploču putem koje je moguće upravljati glasnoćom, postavkama mikrofona i sličnim postavkama zvučnika i cijelog sustava. Profesionalni zvučnici obično imaju priložen i daljinski upravljač.

Zvučni se međusobno razlikuju s obzirom na frekvenciju dosega koja određuje radijus u kojem sustav djeluje akustično. Takvi karaoke setovi mogu bez punjenja raditi više sati, a osim bežičnog bluetooth povezivanja omogućuju i reprodukciju MP3 formata s USB-a ili SD priključaka, a fizički ih je moguće povezati s miksetom, računalom ili CD playerom. Zvučnici obično sadrže 2 ulaza za mikrofon, često omogućuju odvojeno upravljanje mikrofonom što je posebno poželjno na velikim tulumima i zabavama. Prije svake kupovine obavezno provjeri veliku ponudu u različitim web trgovinama i kupi proizvod po najboljoj cijeni.

Prikaži više
163 proizvoda
Razvrstaj: