Brass: Birmingham je nastavak gospodarske strateške igre remek-djela Martina Wallacea iz 2007, Brass. Birmingham govori o konkurenciji poduzetnika u Birminghamu tijekom industrijske revolucije, između 1770. i 1870. godine.
Kao i u prethodniku, morate razviti, izgraditi i uspostaviti svoju industriju i mrežu, nastojeći iskoristiti niske ili visoke zahtjeve tržišta.
U svakom krugu igrači se izmjenjuju prema tragu redoslijeda okreta, dobivajući dvije akcije za izvođenje bilo koje od sljedećih radnji (koje se nalaze u originalnoj igri):
1) Izgradnja - platite potrebne resurse i postavite pločicu u industriji.
2) Mreža - dodajte vezu željeznicom / kanalom, proširujući svoju mrežu.
3) Razviti - povećati vrijednost VP-a u industriji.
4) Prodaja - prodajte svoj pamuk, industrijsku robu i keramiku.
5) Zajam - uzmite zajam od 30 funti i smanjite prihod.
Brass: Birmingham također ima novu šestu akciju:
6) Izviđač - odbacite tri karte i uzmite divlje mjesto i divlju industrijsku karticu. (Ova radnja zamjenjuje dvostruku akciju u izvornom mesingu.)
Igra se kroz dvije polovice: eru kanala (godine 1770-1830) i eru šina (godine 1830-1870). Da biste pobijedili u igri, osvojite najviše VP. VP-ovi se broje na kraju svake polovice za kanale, tračnice i uspostavljene (prevrnute) industrijske pločice.
Birmingham ima kanale / šine za dinamičko bodovanje. Umjesto da svaka okrenuta industrijska pločica daje statički 1 VP na sve povezane kanale i tračnice, mnoge industrije daju 0 ili čak 2 VP-a. To pruža igračima priliku zabiti kanale mnogo veće vrijednosti u prvoj eri i stvara zanimljivu strategiju s plasmanom u industriji.
Željezo, ugljen i pamuk tri su industrije koje se pojavljuju i u izvornom mesingu i u mesingu: Birmingham.
Novi sustav "Prodaja"
Pivarstvo je postalo temeljni dio kulture u Birminghamu. Sada svoj proizvod morate prodati putem trgovaca smještenih oko rubova ploče. Svaki od ovih trgovaca traži određenu vrstu dobra svake igre. Da biste prodali pamuk, keramiku ili industrijsku robu tim trgovcima, također morate "podmazati industrijske kotače" konzumiranjem piva. Na primjer, mlin za pamuk razine 1 zahtijeva jedno pivo za okretanje. Kao poticaj za ranu prodaju, prvi igrač koji proda trgovcu dobiva besplatno pivo.