YZ 250
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
Ako ste upoznati sa scenom enduro motocikala tad znate kako model YZ250 ima prilieno dojmljiva trkaeka postignuaa. Ovaj je prvoklasni trkae kroz godine osvojio sve vrijedno osvajanja u motokros i superkros natjecanjima.
Svojim eksplozivnim performansama motora i lakim aluminijskim podvozjem model YZ250 nastavlja privlaeiti odane vozaee koji su odrasli uz 2-taktne motore. Tako?er je privukao pažnju nove generacije mladih vozaea koji jednostavno žele voziti.
Za moderan trkaai izgled i drskiji dojam postavili smo potpuno nove oklope – a s novim vilicama tipa YZ-F i stražnjim ovjesom najnoviji model YZ250 spreman je za pobjede!
Detalji
2-taktni motor od 250 ccm eksplozivnih performansi
Laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama
Trenutna snaga s laganim upravljanjem
Vilica tipa YZ-F od 48 mm, odvojene funkcije zraka/ulja
Monokros sustav stražnjeg ovjesa tipa YZ-F
Potpuno novi oklopi za agresivan i moderan izgled
Mehanizam za brzo podešavanje spojke
Širi oslonci za noge za poveaanu upravljivost
Tehnologija 2-taktnih motora za lakše održavanje
Lako podesiv rasplinjae Keihin od 38 mm
Sustav YPVS za poveaanje okretnog momenta
Dostupna je široka paleta originalne dodatne opreme
Agresivniji novi oklopi i upeeatljive grafike
Najnoviji 2-taktni model YZ250 ima potpuno preoblikovan oklop i grafiku za još lakši i moderniji izgled. Novi blatobrani i štitnici vilice ostavljaju agresivniji dojam, a novi boeni oklop i pokrov sjedala naglašavaju osvježen izgled – za nadopunu stila "trkaaeg motocikla" ugradili smo preoblikovane zraene lopatice s novim grafikama.
Upside down vilice tipa YZ-F od 48 mm
Nove upside down vilice od 48 mm sliene su izvedbi korištenoj na 4-taktnim modelima YZ-F i imaju odvojene sustave zraka/ulja što sprjeeava ulazak zraka u uložak i osigurava stabilnije prigušivanje. Nove vilice rade s posebnim postavkama specifienim za model YZ250 i pružaju lakše i pokretljivije karakteristike upravljanja.
Novi monokros sustav stražnjeg ovjesa
Uz nove vilice, novi model YZ250 opremljen je potpuno novim monokros sustavom stražnjeg ovjesa koji se sastoji od preoblikovane njihajuae ruke te amortizera i ovjesa preuzetih sa 4-taktnih motocikala YZ-F. Ovaj najnoviji sustav osigurava iznimne karakteristike prigušivanja udaraca kao i dobro prianjanje za pobjednieku ueinkovitost.
Širi oslonci za noge i novo podešavanje spojke
Novi 2-taktni model YZ250 ima koristi od raspona novih znaeajki koje potjeeu izravno sa 4-taktnih modela YZ-F. Novi širi oslonci za noge pružaju dodatnu potporu za poboljšan osjeaaj upravljivosti za vrijeme agresivne vožnje – tu je i novo podešavanje spojke za laka podešavanja labavosti sajle bez korištenja alata.
2-taktni motor od 250 ccm sa sustavom YPVS
Eksplozivna snaga i velik okretni moment koje proizvodi 2-taktni, tekuainom hla?eni motor od 249 ccm model YZ250 eini tako popularnim me?u svima, od okorjelih vozaea enduro motocikala, preko vozaea slobodnog stila pa do vozaea iz zabave. Napajan rasplinjaeem od 38 mm i opremljen našim sustavom za pojaeanje okretnog momenta YPVS, ovaj agregat s 5 brzina trenutno se odziva na zahtjev vozaea.
Laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama
Model YZ250 ima kompaktan i laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama koji osigurava dobar omjer krutosti za ogromnu snagu s malom težinom. Aluminijsko podvozje zajedno s novim monokros sustavom stražnjeg ovjesa ukupnu težinu održava ispod 103 kg te omoguaava iznimnu pokretljivost.
Agregat
Tip agregata | hla?enje tekuainom, 2-takta, Jednocilindriean, nagnut prema naprijed, membranski ventil s YPVS |
Zapremina | 249cc |
Provrt x hod | 66,4 mm x 72,0 mm |
Omjer kompresije | 8.9 ~ 10.6 : 1 |
Maksimalna snaga | - |
Maksimalan okretni moment | - |
Sustav podmazivanja | Prethodno miješanje |
Tip kvaeila | Mokro, namotana opruga s više diskova |
Rasplinjae | Keihin PWK38S/1 |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Nožno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Šasija
Okvir | Aluminijski poludvostruki ležaj |
Sustav ovjesa sprijeda | USD teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 300 mm |
Kut prednje vilice | 26o |
Predtrag | 109 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuea ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 315 mm |
Prednja koenica | disk, O 250 mm |
Stražnja koenica | disk, O 245 mm |
Prednja guma | 80/100-21 51M |
Stražnja guma | 110/90-19 62M |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.147 mm |
Ukupna širina | 827 mm |
Ukupna visina | 1.299 mm |
Visina sjedala | 976 mm |
Me?uosovinski razmak | 1.446 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 367 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 103 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 8,0 Litara |
Kapacitet spremnika za ulje | 0,8 Litara |