YZ 125
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
Za uspjeh u motokrosu morate mnogo vremena provoditi na trkaaoj stazi. Ako zaista želite dospjeti na vrh treba vam vještina, kondicija i odluenost – te pravi trkaai motocikl.
Tu nastupa novi YZ125. S eksplozivnom snagom motora i iznimno odzivnim aluminijskim podvozjem, laki 2-taktni motor od 125 ccm dokazani je pobjednik na najvišoj razini.
Ovaj legendarni enduro motocikl smo za 2015. u potpunosti poboljšali s potpuno novim sustavima prednjeg i stražnjeg ovjesa za okretnije rukovanje i brže skretanje – a fantastiean novi oklop daje mu moderan trkaai izgled. Jedino što u kombinaciji nedostaje ste vi.
Detalji
Kompaktni 2-taktni motor od 125 ccm i bez prekomjernih o/min
Iznimno laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama
Snaga za pobjede uz lagano upravljanje
Vilice tipa YZ-F od 48 mm, odvojene funkcije zraka/ulja
Monokros sustav stražnjeg ovjesa tipa YZ-F
Potpuno novi oklopi za agresivan i moderan izgled
Mehanizam za brzo podešavanje spojke
Širi oslonci za noge za poveaanu upravljivost
Tehnologija 2-taktnih motora za lakše održavanje
Lako podesiv rasplinjae Keihin od 38 mm
Dostupan je komplet za nadogradnju YRRD (Yamaha Rinaldi R and D)
Dostupna je široka paleta originalne dodatne opreme
Agresivniji novi oklopi i upeeatljive grafike
Najnoviji model YZ125 s 2-taktnim motorom ima potpuno preoblikovan oklop i grafiku za još lakši izgled. Novi blatobrani i štitnici vilice ostavljaju agresivniji dojam, a novi boeni oklop i pokrov sjedala naglašavaju osvježen izgled – za nadopunu modernog stila "trkaaeg motocikla" ugradili smo preoblikovane zraene lopatice s novim grafikama.
Nove upside down vilice od 48 mm
Nove upside down vilice od 48 mm sliene su izvedbi korištenoj na 4-taktnim modelima YZ-F i imaju odvojene sustave zraka/ulja što sprjeeava ulazak zraka u uložak i osigurava stabilnije prigušivanje. Nove vilice rade s posebnim postavkama specifienim za model YZ125 i omoguauju lakše i pokretljivije karakteristike upravljanja.
Novi monokros sustav stražnjeg ovjesa
Uz nove vilice, novi model YZ125 opremljen je potpuno novim monokros sustavom stražnjeg ovjesa koji se sastoji od preoblikovane njihajuae ruke te amortizera i ovjesa preuzetih s 4-taktnih motocikala YZ-F. Ovaj najnoviji sustav osigurava iznimne karakteristike prigušivanja udaraca kao i dobro prianjanje za pobjednieku ueinkovitost.
Širi oslonci za noge i novo podešavanje spojke
Novi 2-taktni model YZ125 ima koristi od raspona novih znaeajki koje potjeeu izravno iz 4-taktnih modela YZ-F. Novi širi oslonci za noge pružaju dodatnu potporu za poboljšan osjeaaj upravljivosti za vrijeme agresivne vožnje – tu je i novo podešavanje spojke za laka podešavanja labavosti sajle bez korištenja alata.
2-taktni motor od 125 ccm
Srce ovog agresivnog i lakog motocikla 2-taktni je motor od 124 ccm, hla?en tekuainom i bez prekomjernih okretaja koji je opremljen poznatim sustavom YPVS za poveaanje snage tvrtke Yamaha. Motor ima 6-brzinski mjenjae s kratkim prijenosnim omjerima, iznimno je kompaktan i lagan za održavanje, a s našim dijelovima iz kompleta YRRD može se nadograditi za postizanje još više pobjedniekih performansi.
Vrlo okretno i iznimno lagano podvozje
Kompaktni 2-taktni motor od 125 ccm postavljen je u laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama koji je istovremeno lagan i evrst te osigurava dobru krutost koja vozaeu pruža mnogo povratnih informacija. Model YZ125 je s ukupnom masom od samo 94 kg jedan od najlakših enduro motocikala za jurcanje kroz zavoje i savladavanje naboranih dijelova staze.
Agregat
Tip agregata | hla?enje tekuainom, 2-takta, Jednocilindriean, nagnut prema naprijed, membranski ventil s YPVS |
Zapremina | 125cc |
Provrt x hod | 54,0 mm x 54,5 mm |
Omjer kompresije | 8.6 ~10.7 : 1 |
Maksimalna snaga | - |
Maksimalan okretni moment | - |
Sustav podmazivanja | Prethodno miješanje |
Tip kvaeila | Mokro, namotana opruga s više diskova |
Rasplinjae | Mikuni TMX38 |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Nožno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Šasija
Okvir | Dvostruke grede |
Sustav ovjesa sprijeda | USD teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 300 mm |
Kut prednje vilice | 26o |
Predtrag | 109 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuea ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 315 mm |
Prednja koenica | disk, O 250 mm |
Stražnja koenica | disk, O 245 mm |
Prednja guma | 80/100-21 51M |
Stražnja guma | 100/90-19 57M |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.137 mm |
Ukupna širina | 827 mm |
Ukupna visina | 1.295 mm |
Visina sjedala | 973 mm |
Me?uosovinski razmak | 1.443 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 363 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 94 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 8,0 Litara |
Kapacitet spremnika za ulje | 0,7 Litara |