Detalji
3-cilindrieni, 4-taktni redni agregat hla?en tekuainom Aluminijski pokrov spremnika goriva Sustav kontrole trakcije Anti-Hopping spojka (A&S) Vintage prednje i stražnje svjetlo Crossplane dizajn agregata Lagan okvir s aluminijskim dijelovima Podesivi prednji i stražnji ovjes Retro i cool, snažno sportsko naslije?e Prošiveno dvostruko sjedalo Snažan okretni moment, nevjerojatno ubrzanje Jednostavan za doradu
Bezvremenski, eist dizajn, na east povijesnim ikonama XSR900 pokazuje istinsko naslije?e uz bezvremenski, eisti dizajn koji odaje poeast legendarnim motociklima iz prošlosti. Najnoviji Sport Heritage model dizajniran je prema modelima iz prošlosti koji još uvijek slove kao izrazito cool modeli.
Retro stil s materijalima visoke kvalitete XSR900 pokazuje svoje pravo naslije?e upotrebom visokokvalitetnih materijala. Stilizirani aluminijski pokrov spremnika goriva, aluminijski blatobran i nosaei blatobrana te okrugla retro instrument tabla odaju poeast legendarnim motociklima iz prošlosti.
Visokoueinkoviti 3-cilindriean redni agregat od 850 ccm Novi XSR900 karakterizira moaan 3-cilindriean, 4-taktni agregat od 850 ccm, hla?en tekuainom i s neravnomjernim rasporedom paljenja. Podesiva kontrola proklizavanja (TCS), Anti-Hopping spojka (A&S), YCC-T gas i sustav odabira D-MODE nude maksimalnu ueinkovitost.
Lagan aluminijski okvir i njihajuaa ruka Pametan lagani aluminijski okvir sadrži moaan agregat s kraaim me?uosovinskim razmakom i njihajuaom rukom koja je postavljena s vanjske strane radi užeg položaja oslonca za nogu za udobniju vožnju.
Snažna ueinkovitost, retro stil Novi 3-cilindriean redni agregat od 850 ccm za model XSR900 i lagan aluminijski okvir savršeno se stapaju u retro stil. Izvanredna ueinkovitost i sportska vožnja pružaju savršenu kombinaciju stila i uzbu?enja za vozaee koji žele nešto bolje.
Podesivi prednji i stražnji ovjes XSR900 nudi moguanost cjelokupnih postavki uz "upside-down" prednje vilice promjera 41 mm s podesivim povratom. Sustav Monocross stražnjeg ovjesa nudi podešavanje preodptereaenja i povrata. Lijevani i kovani aluminijski nosaei i trokuti upravljaea i dalje su visokokvalitetni.
Snaga i upravljivost Retro stil novog XSR900 uskla?en je snažnim 3-cilindrienim rednim agregatom od 850 ccm. Yamaha D-MODE sustav omoguauje vozaeu odabir izme?u tri razlieite postavke rada agregata koje pokrivaju sve uvjete vožnje za maksimalno uživanje.
Visokokvalitetni dijelovi, autentiean stil Kovani aluminijski dijelovi, uz pedalu koenice, mjenjaea i oslonce za noge te ojaeani upravljae podižu nivo i odišu kvalitetom u modelu XSR900.
Agregat
Tip agregata | 3 - cilindara, 4-takta, hla?enje tekuainom, DOHC, 4-ventila | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zapremina | 847 cm3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Provrt x hod | 78,0 mm x 59,1 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Omjer kompresije | 11,5 : 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimalna snaga | 84,6 kW (115KS) @ 10.000 okr/min | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimalan okretni moment | 87,5 Nm (8,9 kg-m) @ 8.500 okr/min | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sustav podmazivanja | Mokri karter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tip kvaeila | Mokro, Višestruki diskovi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rasplinjae | Ubrizgavanje goriva | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sustav paljenja | TCI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sustav pokretanja | Elektrieno | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Završni prijenos | Lanac Šasija
|