YZF R1

Proizvođač --UNKNOWN--
Cuin CX0078F9D1
Nova generacija R1 je stigla, opremljena MotoGP YZR-M1 tehnologijom. S novim pogonskim agregatom i neravnomjernim rasporedom paljenja (crossplane agregat), kratkim me?uosovinskim razmakom te visokonaprednom elektronikom, ovaj motocikl spreman je pružiti vozaeu potpuno novo iskustvo vožnje. Motocikl je razvijen bez kompromisa, koristeai YZR-M1 MotoGP tehnologiju, R1 je ro?ena za stazu. Nevjerojatnih 200 KS, 199 kg ukupne težine i 1.405 mm me?uosovinskog razmaka pružaju uvid u samo dio moguanosti ovog motocikla. Ono što eini ovaj motocikl toliko posebnim, toliko boljim, nije vidljivo golim okom vea se nalazi ispod oklopa. Centralni upravljaeki sustav je 6-axis "Inertial Measurement Unit" koji u svakom trenutku prati gibanje okvira u 3D, nadziruai sveukupnu trakciju, proklizavanje kotaea, dizanje prednjeg kotaea, koeenje te kretanje. Yamaha R1. Mi smo R1. Detalji:

Novi agregat od 998 ccm, 200 ks, crossplane, 4-cilindrieni Visokonapredan sustav elektronske kontrole 6-axis IMU (Inertial Measurement Unit) sustav s Gyro/G senzorom za 3D podatke o gibanju Sustav kontrole trakcije (Traction Control) te sutav proklizavanja (Slide Control), osjetljivi na kut nagiba Sustavi dizanja prednjeg kotaea (Front Lift Control) te (Launch Control) sustav protiv proklizavanja stražnjeg kotaea Trkaai ABS sustav / UBS (Unified Brake System) sustav, osjetljivi na kut nagiba Novi, kraai me?uosovinski razmak te Alu Deltabox okvir Ukupna težina od samo 199 kg "Upward truss" njihajuaa ruka / magnezijski stražnji okvir Magnezijski naplatci te Alu spremnik goriva Jednostavno, "One-click" podešavanje modova vožnje Novi "Thin Film Transistor" (TFT) LCD zaslon

M1 inspiriran, "crossplane" agregat od 200 ksR1 je pogonjena posve novim 998 ccm, "crossplane", 4 cilindrienim, 4 ventilnim agregatom koji razvija 200 ks - bez prisilnog usisa zraka "ram air". Kao predložak je poslužio naš pobjednieki YZR-M1 MotoGP motocikl. Novo dizajnirano koljenasto vratilo s 270° - 180° - 90° - 180° rasporedom paljenja doprinosi visokom i linearnom okretnom momentu.

Cilindarska glava s visokim kompresijskim omjerom te lagani ugra?eni dijeloviZa postizanje optimalnih performansi, novi agregat koristi cilindarsku glavu s visokim 13:1 kompresijskim omjerom te karakteristikama poput nakošene komore izgaranja s usisnim i ispušnim ventilima velikog promjera. Za trenutni odaziv s velikom snagom te snažnim i linearnim okretnim momentom, R1 je opremljena titanskim klipnjaeama i kovanim aluminijskim klipovima.

Sustav usisa zraka velikog kapacitetaZa optimalnu ueinkovitost usisa, centralni usisna kutija u stilu YZR-M1 motocikla ima volumen od eak 10.5 litara. Svježi zrak se prisilno upuhuje u elektronsko nadzirana "Yamaha Chip Controlled Intake" (YCC-I) usisna tijela koja podešavaju svoju dužinu zavisno od br/okr agregata za optimalne karakteristike snage i iskoristljive performanse.

Lagan titanski sustav ispuha te središnji prigušivaeZa maksimalnu snagu i snažan okretni moment, novi "crossplane" agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja je opremljen laganim 4-2-1 sustavom ispuha. Ispušni ventil kontroliran servo motorom, podešava protok plinova za bolji odaziv gasa te više snage iz pogonskog agregata, dok kompaktan središnji prigušivae pridonosi centralizaciji mase i jedinstvenom zvuku.

Kompaktan Deltabox okvirPosve novi aluminijski Deltabox okvir karakterizira dugaeka "upward-truss" njihajuaa ruka te magnezijski stražnji okvir, naglašavajuai snažno naslije?e M1 natjecateljskog motocikla. Kratak me?uosovinski razmak od 1.405 mm te ukupna težina od samo 199 kg, pružaju ovom motociklu visoku razinu agilnosti i odzivnost za nevjerojatne performanse.

YZR-M1 inspirirani oklopiS centralno smještenim usisom zraka, visokim vjetrobranom te nisko postavljenim prednjim svjetlima, nova generacija aerodinamienog prednjog oklopa ima nezamjenjivu siluetu našeg M1 trkaaeg motocikla. Kompaktna LED prednja svijetla su "sakrivena" na boenim stranama ispod otvora za usis zraka kako bi se dodatno naglasio "race-ready" izgled, dok dvostruka poziciona LED svjetla pružaju ovom superbike motociklu jedinstvene obrise.

Sustav ovjesa razvijen za utrke43 mm potpuno podesive KYB vilice koriste široku, 25 mm prednju osovinu kotaea - dok posebno balansirani odnos izme?u središnje osi osovine, osovine pogonskog laneanika te dužine stražnje njihajuae ruke, pruža stabilno, precizno i ueinkovito rukovanje tijekom ubrzanja, koeenja i nagle promjene pravca kretanja.

ABS i "Unified Brake System" sustaviNova R1 je opremljena dvostrukim 320 mm prednjim koeionim diskovima te "monoblock" koeionim eeljustima kao i 220 mm stražnjim koeionim diskom. Kompletan koeioni sustav je opremljen sofisticiranim ABS sustavom koji je osjetljiv na kut nagiba motocikla te našim poznatim sustavom "Unified Brake System" koji omoguaava vozaeu visoku razinu kontrole motocikla prilikom koeenja u raznim situacijama na trkaaoj stazi ili cesti.

Spreman za utrku i stazuNova R1 je motocikl orijentiran na trkaae staze s trkaaom DNK preuzetom od YZR-M1 natjecateljskog motocikla. Visoka razina opremljenosti ukljueuje lagane lijevane magnezijske naplatke - a za ueinkovitu vozaeku poziciju, 17 litarski spremnik goriva karakterizira boena udubljenja za koljena vozaea.

6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustavVisoko sofisticirani 6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustav pruža precizne podatke centralnoj jedinici, ECU, o svakom aspektu vožnje. ECU potom radi potrebne korekcije, te aktivira tehnologije elektronske kontrole, ukljueujuai kut nagiba u MotoGP stilu, sustava proklizavanja stražnjeg kotaea "Slide Control System" (SCS) kao i sustav kontrole trakcije "Traction Control System" (TCS).

3-dimenzionalna kontrolaOpremljen sa "Slide Control System" (SCS) sustavom na stražnjem kotaeu i nagibnim kutom, "Traction Control System" (TCS) sustavom, "Front Lift Control" (LIF) sustavom, "Launch Control System" (LCS) sustavom i "Quick Shift System" (QSS) sustavom - tehnologija elektronske kontrole na ovom motociklu omoguaava svakom vozaeu iskorištavanje punog potencijala na stazi.

AGREGAT
Tip agregata Hla?enje tekuainom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila
Zapremina 998 cm3
Promjer x hod 79.0 mm x 50.9 mm
Omjer kompresije 13.0 : 1
Maksimalna snaga 147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min
Maksimalan okretni moment 112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min
Sustav podmazivanja Uljna pumpa
Napajanje gorivom Ubrizgavanje goriva
Tip spojke Mokra, višelamelna
Sustav paljenja TCI (digitalno)
Sustav pokretanja Elektrieno
Sustav prijenosa 6 brzina
Završni prijenos Lanac
ŠASIJA
Okvir Aluminijski Deltabox
Sustav prednjeg ovjesa USD teleskopske vilice, O 43 mm
Hod ovjesa sprijeda 120 mm
Kut prednje vilice 24o
Predtrag 102 mm
Sustav stražnjeg ovjesa Njihajuaa ruka (link suspenzija)
Hod ovjesa straga 120 mm
Prednja koenica Dvostruki diskovi, O 320 mm
Stražnja koenica Jednostruki disk, O 220 mm
Prednja guma 120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma 190/55 ZR17M/C (75W)
DIMENZIJE
Ukupna dužina 2.055 mm
























Jeftinije.hr je vodeći portal za usporednu kupovinu u Hrvatskoj, koji kupcima omogućuje informirane i pametne kupovine. Usporedi ponude trgovina za YZF R1 i izaberi najbolju. Motocikli iz kategorije Nova vozila je najbolja kupovina, ukoliko želiš kvalitetan proizvod po najboljoj cijeni.

Pročitaj opis proizvoda YZF R1 i provjeri da li je prikladan za tebe ili pogledaj ostale proizvode marke --UNKNOWN--. Opis i tehnički podaci proizvoda YZF R1 mogu se razlikovati od onih u web trgovini gdje ćeš obaviti kupnju. YZF R1 je u slobodnoj prodaji u trgovini Yamaha Cro po cijeni koja je navedena pored svakog trgovca u kartici “Trgovine”.

Jamstvo i uvjete garancije za YZF R1 provjeri u trgovini gdje ga namjeravaš kupiti. Slika za YZF R1 može biti simbolična, zato prije kupovine na internetskoj stranici trgovine provjeri radi li se o istom proizvodu s istim karakteristikama.

Želiš među prvima saznati najbolje sezonske ponude?
Prijavi se na e-novosti koje ti pripremamo svaki tjedan.

Upiši ispravan e-mail

Hvala na prijavi. Uskoro možeš očekivati nove tjedne e-novosti.