YZF R1
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
LINK NA DODATNU OPREMU:
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/supersport/yzf-r1.aspx?view=accessories#/
Nova generacija R1 je stigla, opremljena MotoGP YZR-M1 tehnologijom. S novim pogonskim agregatom i neravnomjernim rasporedom paljenja (crossplane agregat), kratkim me?uosovinskim razmakom te visokonaprednom elektronikom, ovaj motocikl spreman je pružiti vozaeu potpuno novo iskustvo vožnje.
Motocikl je razvijen bez kompromisa, koristeai YZR-M1 MotoGP tehnologiju, R1 je ro?ena za stazu. Nevjerojatnih 200 KS, 199 kg ukupne težine i 1.405 mm me?uosovinskog razmaka pružaju uvid u samo dio moguanosti ovog motocikla. Ono što eini ovaj motocikl toliko posebnim, toliko boljim, nije vidljivo golim okom vea se nalazi ispod oklopa.
Centralni upravljaeki sustav je 6-axis "Inertial Measurement Unit" koji u svakom trenutku prati gibanje okvira u 3D, nadziruai sveukupnu trakciju, proklizavanje kotaea, dizanje prednjeg kotaea, koeenje te kretanje. Yamaha R1. Mi smo R1.
Detalji:
Novi agregat od 998 ccm, 200 ks, crossplane, 4-cilindrieni
Visokonapredan sustav elektronske kontrole
6-axis IMU (Inertial Measurement Unit) sustav s Gyro/G senzorom za 3D podatke o gibanju
Sustav kontrole trakcije (Traction Control) te sutav proklizavanja (Slide Control), osjetljivi na kut nagiba
Sustavi dizanja prednjeg kotaea (Front Lift Control) te (Launch Control) sustav protiv proklizavanja stražnjeg kotaea
Trkaai ABS sustav / UBS (Unified Brake System) sustav, osjetljivi na kut nagiba
Novi, kraai me?uosovinski razmak te Alu Deltabox okvir
Ukupna težina od samo 199 kg
"Upward truss" njihajuaa ruka / magnezijski stražnji okvir
Magnezijski naplatci te Alu spremnik goriva
Jednostavno, "One-click" podešavanje modova vožnje
Novi "Thin Film Transistor" (TFT) LCD zaslon
M1 inspiriran, "crossplane" agregat od 200 ks
R1 je pogonjena posve novim 998 ccm, "crossplane", 4 cilindrienim, 4 ventilnim agregatom koji razvija 200 ks - bez prisilnog usisa zraka "ram air". Kao predložak je poslužio naš pobjednieki YZR-M1 MotoGP motocikl. Novo dizajnirano koljenasto vratilo s 270° - 180° - 90° - 180° rasporedom paljenja doprinosi visokom i linearnom okretnom momentu.
Za postizanje optimalnih performansi, novi agregat koristi cilindarsku glavu s visokim 13:1 kompresijskim omjerom te karakteristikama poput nakošene komore izgaranja s usisnim i ispušnim ventilima velikog promjera. Za trenutni odaziv s velikom snagom te snažnim i linearnim okretnim momentom, R1 je opremljena titanskim klipnjaeama i kovanim aluminijskim klipovima.
Za optimalnu ueinkovitost usisa, centralni usisna kutija u stilu YZR-M1 motocikla ima volumen od eak 10.5 litara. Svježi zrak se prisilno upuhuje u elektronsko nadzirana "Yamaha Chip Controlled Intake" (YCC-I) usisna tijela koja podešavaju svoju dužinu zavisno od br/okr agregata za optimalne karakteristike snage i iskoristljive performanse.
Za maksimalnu snagu i snažan okretni moment, novi "crossplane" agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja je opremljen laganim 4-2-1 sustavom ispuha. Ispušni ventil kontroliran servo motorom, podešava protok plinova za bolji odaziv gasa te više snage iz pogonskog agregata, dok kompaktan središnji prigušivae pridonosi centralizaciji mase i jedinstvenom zvuku.
Posve novi aluminijski Deltabox okvir karakterizira dugaeka "upward-truss" njihajuaa ruka te magnezijski stražnji okvir, naglašavajuai snažno naslije?e M1 natjecateljskog motocikla. Kratak me?uosovinski razmak od 1.405 mm te ukupna težina od samo 199 kg, pružaju ovom motociklu visoku razinu agilnosti i odzivnost za nevjerojatne performanse.
S centralno smještenim usisom zraka, visokim vjetrobranom te nisko postavljenim prednjim svjetlima, nova generacija aerodinamienog prednjog oklopa ima nezamjenjivu siluetu našeg M1 trkaaeg motocikla. Kompaktna LED prednja svijetla su "sakrivena" na boenim stranama ispod otvora za usis zraka kako bi se dodatno naglasio "race-ready" izgled, dok dvostruka poziciona LED svjetla pružaju ovom superbike motociklu jedinstvene obrise.
43 mm potpuno podesive KYB vilice koriste široku, 25 mm prednju osovinu kotaea - dok posebno balansirani odnos izme?u središnje osi osovine, osovine pogonskog laneanika te dužine stražnje njihajuae ruke, pruža stabilno, precizno i ueinkovito rukovanje tijekom ubrzanja, koeenja i nagle promjene pravca kretanja.
Nova R1 je opremljena dvostrukim 320 mm prednjim koeionim diskovima te "monoblock" koeionim eeljustima kao i 220 mm stražnjim koeionim diskom. Kompletan koeioni sustav je opremljen sofisticiranim ABS sustavom koji je osjetljiv na kut nagiba motocikla te našim poznatim sustavom "Unified Brake System" koji omoguaava vozaeu visoku razinu kontrole motocikla prilikom koeenja u raznim situacijama na trkaaoj stazi ili cesti.
Nova R1 je motocikl orijentiran na trkaae staze s trkaaom DNK preuzetom od YZR-M1 natjecateljskog motocikla. Visoka razina opremljenosti ukljueuje lagane lijevane magnezijske naplatke - a za ueinkovitu vozaeku poziciju, 17 litarski spremnik goriva karakterizira boena udubljenja za koljena vozaea.
Visoko sofisticirani 6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustav pruža precizne podatke centralnoj jedinici, ECU, o svakom aspektu vožnje. ECU potom radi potrebne korekcije, te aktivira tehnologije elektronske kontrole, ukljueujuai kut nagiba u MotoGP stilu, sustava proklizavanja stražnjeg kotaea "Slide Control System" (SCS) kao i sustav kontrole trakcije "Traction Control System" (TCS).
Opremljen sa "Slide Control System" (SCS) sustavom na stražnjem kotaeu i nagibnim kutom, "Traction Control System" (TCS) sustavom, "Front Lift Control" (LIF) sustavom, "Launch Control System" (LCS) sustavom i "Quick Shift System" (QSS) sustavom - tehnologija elektronske kontrole na ovom motociklu omoguaava svakom vozaeu iskorištavanje punog potencijala na stazi.
AGREGAT | |
Tip agregata | Hla?enje tekuainom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila |
Zapremina | 998 cm3 |
Promjer x hod | 79.0 mm x 50.9 mm |
Omjer kompresije | 13.0 : 1 |
Maksimalna snaga | 147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min |
Sustav podmazivanja | Uljna pumpa |
Napajanje gorivom | Ubrizgavanje goriva |
Tip spojke | Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja | TCI (digitalno) |
Sustav pokretanja | Elektrieno |
Sustav prijenosa | 6 brzina |
Završni prijenos | Lanac |
ŠASIJA | |
Okvir | Aluminijski Deltabox |
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice, O 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24o |
Predtrag | 102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuaa ruka (link suspenzija) |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja koenica | Dvostruki diskovi, O 320 mm |
Stražnja koenica | Jednostruki disk, O 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 190/55 ZR17M/C (75W) |
DIMENZIJE | |
Ukupna dužina | 2.055 mm |