YZF-R1M
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
LINK ZA KUPNJU EKSKLUZIVNOG YZF-R1M MOTOCIKLA
https://r1m.yamaha-motor.eu/hr-HR/registration
LINK NA DODATNU OPREMU:
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/supersport/yzf-r1m.aspx?view=accessories#/
YZF-R1M trkaai motocikl predstavlja posebnu ediciju novog R1 motocikla, te je opremljen s naprednijim tvorniekim specifikacijama - pružajuai svakom profesionalnom trkaau i rekreativnom vozaeu utrka otkrivanje njegovih stvarnih potencijala.
6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustav nadzire sveukupnu trakciju, proklizavanje kotaea, podizanje prednjeg kotaea, koeenje te kretanje. Komunikacijska "Communication Control Unit" jedinica s GPS sustavom pruža moguanost pregleda prolaznih vremena na trkaaoj stazi te ostale trkaae podatke na tablet raeunalu s instaliranim Android operativnim sustavom - dok R1M "Electronic Racing Suspension" (ERS) elektronski trkaai sustav ovjesa pruža ultimativno upravljanje.
Sa snagom od 200 ks, "crossplane" konfiguracijom agregata, kratkim me?uosovinskim razmakom, 3D nadzornim elektronskim sustavom te ekskluzivnim karbonskim oklopima, R1M donosi tehnologiju M1-tvorniekog natjecateljskog motocikla privatnim vlasnicima.
Detalji:
Öhlins "Electronic Racing Suspension" (ERS) sustav ovjesa
"Communication Control Unit" komunikacijska jedinica sa bežienim izmjenama mapa rada
Karbonski oklopi u stilu M1 / 200 kg ukupne težine - 180 kg suhe težine
Novi, 998 ccm, 200 ks, "crossplane", 4 cilindrieni agregat
6-axis IMU (Inertial Measurement Unit) sustav s Gyro/G senzorom za 3D podatke o gibanju
Sustav kontrole trakcije (Traction Control) te sutav proklizavanja (Slide Control), osjetljivi na kut nagiba
Sustavi dizanja prednjeg kotaea (Front Lift Control) te (Launch Control) sustav protiv proklizavanja stražnjeg kotaea
Šira stražnja guma u dimenziji 200/55 ZR17M/C (75W)
Trkaai ABS sustav / UBS (Unified Brake System) sustav, osjetljivi na kut nagiba
Novi, kraai me?uosovinski razmak te Alu Deltabox okvir
"Upward truss" njihajuaa ruka / magnezijski stražnji okvir
Limitirana dostupnost
Ekskluzivno "Yamaha Racing Experience" za vlasnike R1M motocikla
"Electronic Racing Suspension" (ERS) sustav ovjesa
"Electronic Racing Suspension" (ERS) sustav ovjesa dobiva podatke od 6-axis IMU sustava, pružajuai "Suspension Control Unit" (SCU) jedinici sve parametre kako bi ista napravila potrebna podešenja prednjih vilica i stražnjeg amortizera. Trenutno se prilago?avajuai situaciji, ERS doprinosi stabilnosti prilikom koeenja smanjujuai poniranje prednjeg kraja motocikla na naein da trenutno smanji hod vilica - te ujedno doprinosi naprednoj kontroli i poveaanoj trakciji prilikom izlaska iz zavoja.
"Communication Control Unit" (CCU) komunikacijska jedinica ima funkciju pohranjivanja podataka te omoguaava vozaeima pohranu širokog spektra podataka i informacija, ukljueujuai prolazna vremena po krugovima, brzinu, poziciju gasa, GPS praaenje, kut nagiba i više. Tako?er, može se koristiti za komunikaciju unutar "Yamaha Ride Control" (YRC) sustava prilikom pregleda, preuzimanja ili izmjena postavki rada samog motocikla.
S centralno smještenim sustavom usisa zraka te visokim vjetrobranom, lagani karbonski oklopi R1M motocikla nepogrešivo asociraju na naš M1 trkaai stroj. Kompaktna LED prednja svijetla su "sakrivena" na boenim stranama ispod otvora za usis zraka kako bi se dodatno naglasio "race-ready" izgled, dok dvostruka poziciona LED svjetla pružaju ovom superbike motociklu jedinstvene obrise.
R1M je pogonjena posve novim 998 ccm, "crossplane", 4 cilindrienim, 4 ventilnim agregatom koji razvija 200 ks - bez prisilnog usisa zraka "ram air". Kao predložak je poslužio naš pobjednieki YZR-M1 MotoGP motocikl. Novo dizajnirano koljenasto vratilo s 270° - 180° - 90° - 180° rasporedom paljenja doprinosi visokom i linearnom okretnom momentu.
Visoko sofisticirani 6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustav pruža precizne podatke centralnoj jedinici, ECU, o svakom aspektu vožnje. ECU potom radi potrebne korekcije, te aktivira tehnologije elektronske kontrole, ukljueujuai kut nagiba u MotoGP stilu, sustava proklizavanja stražnjeg kotaea "Slide Control System" (SCS) kao i sustav kontrole trakcije "Traction Control System" (TCS).
Opremljen sa "Slide Control System" (SCS) sustavom na stražnjem kotaeu i nagibnim kutom, "Traction Control System" (TCS) sustavom, "Front Lift Control" (LIF) sustavom, "Launch Control System" (LCS) sustavom i "Quick Shift System" (QSS) sustavom - tehnologija elektronske kontrole na ovom motociklu omoguaava svakom vozaeu iskorištavanje punog potencijala na stazi.
Nova R1M je opremljena dvostrukim 320 mm prednjim koeionim diskovima te "monoblock" koeionim eeljustima kao i 220 mm stražnjim koeionim diskom. Kompletan koeioni sustav je opremljen sofisticiranim ABS sustavom koji je osjetljiv na kut nagiba motocikla te našim poznatim sustavom "Unified Brake System" koji omoguaava vozaeu visoku razinu kontrole motocikla prilikom koeenja u raznim situacijama na trkaaoj stazi ili cesti.
Posve novi aluminijski Deltabox okvir karakterizira dugaeka "upward-truss" njihajuaa ruka te magnezijski stražnji okvir, naglašavajuai snažno naslije?e M1 natjecateljskog motocikla. Kratak me?uosovinski razmak od 1.405 mm te ukupna težina od samo 200 kg, pružaju ovom motociklu visoku razinu agilnosti i odzivnost za nevjerojatne performanse.
Novi R1M je motocikl orijentiran na trkaae staze s trkaaom DNK preuzetom od YZR-M1 natjecateljskog motocikla. Visoka razina opremljenosti ukljueuje lagane lijevane magnezijske naplatke - a za ueinkovitu vozaeku poziciju, 17 litarski spremnik goriva karakterizira boena udubljenja za koljena vozaea.
"Power mode selection" (PWR) omoguaava korisnicima odabir izme?u eetiri modova rada s moguanošau podešavanja. Svaki odabrani mod rada regulira otvaranje ventila gasa u odnosu na samu poziciju gasa. Sve elektronske kontrole mogu se podesiti s "Yamaha Ride Control" (YRC) putem 'one-click' sustava kako bi se prilagodili danim uvjetima.
Za postizanje optimalnih performansi, novi agregat koristi cilindarsku glavu s visokim 13:1 kompresijskim omjerom te karakteristikama poput nakošene komore izgaranja s usisnim i ispušnim ventilima velikog promjera. Za trenutni odaziv s velikom snagom te snažnim i linearnim okretnim momentom, R1 je opremljena titanskim klipnjaeama i kovanim aluminijskim klipovima.
AGREGAT | |
Tip agregata | Hla?enje tekuainom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila |
Zapremina | 998 cm3 |
Promjer x hod | 79.0 mm x 50.9 mm |
Omjer kompresije | 13.0 : 1 |
Maksimalna snaga | 147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min |
Sustav podmazivanja | Uljna pumpa |
Napajanje gorivom | Ubrizgavanje goriva |
Tip spojke | Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja | TCI (digitalno) |
Sustav pokretanja | Elektrieno |
Sustav prijenosa | 6 brzina |
Završni prijenos | Lanac |
ŠASIJA | |
Okvir | Aluminijski Deltabox |
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice, O 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24o |
Predtrag | 102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuaa ruka (link suspenzija) |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja koenica | Dvostruki diskovi, O 320 mm |
Stražnja koenica | Jednostruki disk, O 220 mm |
Prednja guma | 120/70 |