MT 10 SP
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
LINK NA DODATNU OPREMU:
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-10.aspx?view=accessories#/
LINK NA KONFIGURATOR OPREME:
https://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/hyper-naked/mt-10-sp.aspx?view=configure
Stiže erupcija tame - a nakon što iskusite performanse modela MT-10 SP, bit aete sigurni kako ste u potpunosti doživjeli novi stil Dark Side of Japan.
Ova posebna izvedba modela MT-10 opremljena je elektroniekim trkaaim ovjesom Öhlins za maksimalnu kontrolu - kao i ekskluzivnim TFT zaslonom u boji i posebnim trkaaim bojama.
Tehnologija poput sustava kontrole protiv proklizavanja, pomoane i klizne spojke te sustava Quick Shifter može podnijeti brutalnu snagu agregata od 998 ccm. Moaan linearan okretni moment u kombinaciji s izvanrednom pokretljivosti šasije eine ovaj model definitivnim Hyper Naked motociklom. Yamaha MT-10 SP: brzina tame.
Detalji Potpuno podesiv Öhlins elektronski ovjes
Ekskluzivna shema plavo-srebrne boje
Ekskluzivan TFT zaslon u boji
4-cilindrieni "CP4" agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja s velikim okretnim momentom
Tehnologija agregata i šasije proizašla iz modela YZF-R1
Snažan i linearan okretni moment u niskim i srednjim rasponima
YCC-T, D-MOD i sustav kontrole proklizavanja (TCS)
A&S spojka i sustav Quick Shifter (QSS)
Iznimno kratki me?uosovinski razmak, aluminijska šasija Deltabox
Dinamiena silueta s položajem prema naprijed
Uspravan položaj vožnje s naginjanjem prema naprijed
Koenice odlienih specifikacija s radijalnim prednjim eeljustima
Tekuainom hla?eni 4-cilindrieni redni agregat od 998 ccm izveden iz modela YZF-R1 ima nove sustave usisa, ispuha i ubrizgavanja goriva koji doprinose performansama u podrueju niskih i srednjih okretaja. Uzbudljivi agregat zahvaljujuai neravnomjernom rasporedu paljenja 270° – 180° – 90° – 180° trenutno isporueuje linearni okretni moment i preciznu kontrolu.
Tehnologija elektronske kontroleKako bi se postigao najviši stupanj upravljivosti za vozaea, model MT-10 opremljen je sustavom Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) te jednostavno podesivim tempomatom koji radi na brzinama veaim od 50km/h. Sustav Yamaha D-MOD karakterizira tri moda rada agregata za razlieite uvjete, a na utienicu od 12V DC možete prikljueiti razlieitu dodatnu opremu.
Kontrola proklizavanja te A&S spojkaKako bi se snaga agregata s neravnomjernim rasporedom paljenja i snažnim okretnim momentom ugla?eno i ueinkovito prenijela na površinu ceste, model MT-10 ima podesivi sustav kontrole proklizavanja (TCS) s tri moda rada. Za preciznu kontrolu tijekom ubrzanja i usporavanja ugra?ena je kompaktna klizna A&S spojka.
Uspravan položaj vožnje sa siluetom težine usmjerene prema naprijedOdnos upravljae/sjedalo/oslonci za noge daje položaj za vožnju s blagim nagibom prema naprijed koji omoguaava potpuno iskorištavanje linearnog okretnog momenta. Vrhunski model MT radi isticanja dinamienog izgleda "težine usmjerene prema naprijed" ima kompaktne boene oklope s poklopcima oblikovanima poput cijevi te naglašen poklopac spremnika goriva.
Kratki me?uosovinski razmak od 1.400 mm pruža ultimativnu pokretljivostKompaktni i lagani oklop modela MT-10 nastao je na temelju nagra?enog dizajna modela YZF-R1. Novi predvodnik u klasi iznimnu pokretljivost i jednostavno te neutralno upravljanje postiže zahvaljujuai precizno podešenim postavkama geometrije i iznimno kratkom me?uosovinskom razmaku od samo 1.400 mm – zato se ubraja me?u najkompaktnije modele u klasi 1.000 ccm.
Lagani aluminijski Deltabox okvir i njihajuaa ruka (LINK OVJES)Vrhunski MT opremljen je laganim aluminijskim Deltabox okvirom i u gornjem dijelu ojaeanom i iznimno dugom aluminijskom njihajuaom rukom s optimiziranim odnosom snage i evrstoae. Dizajn utemeljen na modelu YZF-R1 osigurava u klasi najbolju upravljivost uz stabilnost vožnje na ravnini i laganu okretnost.
Potpuno podesiv prednji i stražnji OHLINS ovjesBaziran na ovjesu modela YZF-R1, potpuno podesive 43 mm prednje vilice te sustavi Monocross stražnjeg ovjesa ubrajaju se u najnaprednije sustave ovjesa u kategorije naked motocikala od 1.000 ccm. Zahvaljujuai postavkama specifienim za ovaj model, sustav ovjesa je razvijen na natjecanjima te doprinosi izvrsnoj preciznosti upravljanja i udobnosti u vožnji.
Standardno se ugra?uju radijalne koeione eeljusti te ABS sustavMT-10 je oblikovan za izvrsnost u svakoj kategoriji, ukljueujuai i ueinkovitost koenica. Dvostruki plivajuai prednji diskovi od 320 opremljeni su radijalnim eeljustima s 4 klipa koji stvaraju nevjerojatnu snagu koeenja uz precizno upravljanje, a stražnji disk od 220 mm pruža dobar osjeaaj upravljanja. ABS sustav kao standard.
Višefunkcijski LCD instrumentiVišefunkcijska LCD instrument tabla obuhvaaa digitalni brzinomjer s brojaeem okretaja u stupcima, kao i mjerae goriva, brojae kilometara i indikator/pokazivae stupnja prijenosa. Tako?er postoji indikator za izmjenu stupnjeva prijenosa koji se može podesiti prema razlieitim stilovima vožnje, a mnoštvo svjetala prikazuje razlieite funkcije, opomene i upozorenja.
Kompaktna dvostruka LED prednja svjetlaNa laganoj prednjoj maski montiranoj na okvir, koja naglašava agresivan izgled motocikla i siluetu s težinom usmjerenom prema naprijed, nalazi se sklop kompaktnog dvostrukog LED prednjeg svjetla koji modelu MT-10 daje moaan izgled. Potpuna opremljenost LED svjetlima naglašava visoke specifikacije motocikla.
Nova i dinamiena MT bojaZa MT modele dostupna je opcija s jarkim bojama koja istiee dinamiean izgled i naglašava jedinstveni i agresivni dizajn težine usmjerene prema naprijed. Svijetla nijansa fluorescentne žute koristi se za lagane naplatke, dok je oklop završno obojan zagasitom sivom bojom koja pojaeava osobiti i snažni izgled motocikla.
Agregat Tip agregata | hla?enje tekuainom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
Zapremina | 998cc |
Provrt x hod | 79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije | 12 : 1 |
Maksimalna snaga | 118,0 kW (160,4KS) @ 11.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 111,0 Nm (11,3 kg-m) @ 9.000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvaeila | Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjae | Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Elektrieno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 8,0 l/100km |
CO2 emission | 185 g/km |
Okvir | Aluminijski Deltabox |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopske vilice, O 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24o |
Predtrag | 102 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuea ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja koenica | hidraulieni dvostruki disk, O 320 mm |
Stražnja koenica | Hidraulieni disk, O 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Stražnja guma | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
Ukupna dužina | 2.095 mm |
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1.110 mm |
Visina sjedala | 825 mm |
Me?uosovinski razmak | 1. |