Kupnja projekcijskog platna za bolji doživljaj pri gledanju filmova
Dosadili su vam uobičajeni TV prijemnici? Rado provodite sate pred TV ekranom gledajući filmove? Jeste li već razmišljali o kupnji projektora i projekcijskog platna? Onda je sada vrijeme da sebi priuštite nešto bolje i odlučite se za platno i projektor.
Unatoč velikoj želji nemojte se zaletjeti u kupnju već u prvoj trgovini. Prije kupnje dobro se informirajte o kvaliteti i tehničkim postavkama projektora, no ne zaboravite na projekcijsko platno jer i njegova kvaliteta utječe na projiciranu sliku.
Projekcijsko platno treba prije svega biti odgovarajuće veličine. Veličina ovisi o dva čimbenika. Prvi je udaljenost s koje će te gledati platno, a drugi je veličina prostora na vašem zidu. Čak i ako imate dovoljno prostora na vašem zidu nemojte pretjerivati sa veličinom, ako je prostor mali pazite na preglednost platna.
Pri kupnji platna radije kvalitetu stavite u prvi plan, a cijenu u drugi. Projekcija će biti puno bolja ako je zaslon veće kvalitete i vi ćete biti zadovoljniji sa svojom odlukom. Inače bi vas projekcija mogla razočarati i natjerati da se vratite konvencionalnom televizoru.
Razlika koju možete najlakše prepoznati između visokokvalitetnih i niskokvalitetnih platana je jednostavnost montaže. Visokokvalitetna platna je lako postaviti i lako se postiže napetost platna. Što je platno zategnutije slika je pravilnija. U suprotnom, pri reprodukciji filma slika će biti neravnomjerno raspodijeljena po platnu.
Lako dostupni su posebni dodatci za montažu platna koji omogućavaju projekcijskih platana kako na zid tako i na strop prostorije. Tako bolje možete iskoristiti svoj prostor i platno postaviti bilo gdje želite.
Projekcijska platna su dostupna u različitim bojama i svijetlim nijansama. Neke od njih su prikladne za one koji filmove gledaju na dnevnom svijetlu, druga su bolja za mrak. Da li je neki zaslon prikladan za vaše potrebe i odgovara li kvaliteti projektora najbolje će vam savjetovati stručnjak u prodavaonici.
Posjetite trgovinu u vrijeme kad nema puno kupaca. Na taj način će vam prodavač pružiti puno pozornost, a i vi ćete moći bolje objasniti što vas zanima. Kada su velike gužve prodavač nema vremena za sva pitanja jer se mora posvetiti svim kupcima koji su zainteresirani.