Odabir novog parfema

15.7.2014. 10:48:20

Prvo, definiraj svoj ukus. Sviđaju ti se voćne note, citrusi, vanilija, mošus ili možda ruža? Više voliš svježe, slatke, orijentalne mirise?

image

KLIKNI OVDJE i provjeri ponudu u našoj parfumeriji!

Sviđa ti se parfem kojeg si namirisala na prijateljici? Pitaj ju kako se parfem zove, znat ćeš o kojoj se skupini mirisa radi što će ti sigurno pomoći da lakše pronađeš idealan parfem za sebe. Trebaš znati da svi parfemi ili skupine mirisa ne mirišu jednako na svima, zato je dobro uvijek zatražiti tester u parfumeriji, odnosno isprobati miris na koži.

Parfem se inače nanosi  na pulsirajuće točke na tijelu poput zapešća i vrata na kojima može najviše doći do izražaja. Prije kupovine parfema moraš znati da intenzitet mirisa ima 3 stupnja. Prvi je miris parfema prije kontakta sa kožom, drugi stupanj nastupa 10ak minuta nakon što je parfem došao u dodir s kožom. Toliko vremena otprilike treba da se miris sjedini sa tvojim prirodnim mirisom. Treći stupanj, ujedno i najintenzivniji, otkriva sav intenzitet eteričnih ulja od kojih se parfem sastoji.

Ako ti se parfem sviđa i nakon tih 10 minuta od nanošenja, vjerojatno si pronašla miris s kojim ćeš dugo biti zadovoljna.

Evo još nekoliko praktičnih savjeta:

- Između mirisanja raznih parfema dobro bi bilo neutralizirati mirise prethodnog parfema kako bi se onaj idući mogao osjetiti u svojoj punini. Zrna kave imaju taj neutralizirajući efekt pa ih se preporuča pomirisati između parfema.

- Neki od nas vole upotrebljavati različite parfeme za različite prigode. Ovo nije opravdanje da kupite sve parfeme koji vam se sviđaju :), ali ako ste baš neodlučni, ovo je legitimna taktika koju možete primijeniti

- Što manje parfem izlažete svježem zraku to će duže miris biti intenzivan. Bočice se preporuča držati u njihovim kutijama, daleko i od sunčeve svjetlosti. 

Želiš među prvima saznati najbolje sezonske ponude? Prijavi se na e-novosti koje ti pripremamo svaki tjedan.

Upiši ispravan e-mail

Hvala na prijavi. Uskoro možeš očekivati nove tjedne e-novosti.

® 2024 sMind d.o.o., dio Heureka grupe