SAVJET Auto-Moto
11.10.2017. 10:40:17

3 FAKTORA KOJA UTJEČU NA KUPOVINU ZIMSKIH GUMA

1/1

Zimske gume su jedni od najtraženijih sezonskih proizvoda. Na temelju čega se kupci odlučuju na kupovinu guma? Ceneje d.o.o. je analizirao kupovne navike u kategoriji zimskih guma uzimajući u obzir više od 60.000 kupovina. Rezultati istraživanja su otkrili činjenicu da na kupovinu guma uopće ne utječu isključivo cijene.

1. Utjecaj vremena

Osnovna sezona kupovine zimskih guma traje od sredine rujna do sredine studenog kada je i zakonski određena upotreba zimskih guma. Svakako, na kupovinu utječu i vremenski uvjeti. Analize pokazuju da kao potrošači na vremenske prognoze s niskim temperaturama i snijegom reagiramo u roku od 24 sata kada  otkrijemo da nam hitno trebaju nove zimske gume. U takvim se trenutcima kupovina zimskih guma može povećati za čak 120% prosječne vrijednosti

Ako u tom razdoblju nema značajnijih vremenskih promjena, potrošači obično pričekaju i kupovinu zimskih guma odgađaju do zadnjeg trenutka, prije početka zakonskog roka. 

2. Utjecaj branda  

Među najomiljenijim brandovima ubrajamo proizvođače Sava, Continental i Goodyear čije gume čine 60 % svih prodanih guma proteklih godina. Podaci pouzdano pokazuju da je povjerenje u brand od ključne važnosti prilikom kupovine. 

3. Utjecaj neovisnih testova zimskih guma

Analiza kupovnog ponašanja pokazuje da rezultati neovisnih testova znatno utječu na zanimanje potrošača. Testovi koji su objavljeni prošlog listopada su u nekoliko tjedana snažno utjecali na kupovinu zimskih guma priznatih proizvođača. Zanimanje potrošača za dobro ocijenjenim proizvođačima i modelima je znatno porasla u odnosu na zanimanje za slabije ocijenjenim ili neocijenjenim modelima i brandovima. Točnije, zanimanje za dobro ocijenjenim gumama je bilo više za 70 do 250%. 

Cijena nije više važan faktor kupovnih odluka! 

Potrošači stoga zimske gume kupuju s obzirom na cijenu, vremenske uvjete, odnos prema proizvođaču i brandu te s obzirom na ocjene neovisnih testova zimskih guma. Ceneje d.o.o. je otkrio da necjenovni faktori značajnije utječu na web kupovinu proizvoda u gotovo svim kategorijama kupovine. Pored gore nabrojanih karakteristika, na kupovne navike potrošača utječu sigurnost i povjerenje, komentari i iskustva drugih kupaca, uvjeti dostave, različite mogućnosti plaćanja, itd. 

 

Znaš li? 

Ceneje d.o.o. već više od 10 godina upravlja vodećim platformama za usporednu kupovinu u Adriatic regiji: Ceneje.si, Jeftinije.hr, Idealno.rs i Idealno.ba. Osim toga, vodi i dva web portala sMind.si i sMind.hr, a web trgovcima omogućuje uvid u trendove i dinamiku ponašanja suvremenih potrošača


Izvor: ewShop

Želiš među prvima saznati najbolje sezonske ponude? Prijavi se na e-novosti koje ti pripremamo svaki tjedan.

Upiši ispravan e-mail

Tvoja prijava možda još nije potpuno dovršena. Ako se prijavljuješ prvi put, otvori svoj e-mail sandučić i klikni na poveznicu u poruci. Ne zaboravi provjeriti i neželjenu poštu.

® 2024 sMind d.o.o., dio Heureka grupe