- Opis trgovine
- Trgovine
- Dostava
- Uvjeti plaćanja
Poduzeće MIRAKUL d.o.o. osnovano je 12.03.2001. godine, a djelatnici poduzeća imaju više od 25 godina iskustva u radu na području grijanja/hlađenja.Ovlašteni smo servis proizvoda Vaillant, Ariston, Viessmann, Junkers, Centrometal, Midea, Korel, Fujitsu, Toshiba, Mitsubishi i Samsung te na području grada Zagreba i sjeverozapadne Hrvatske vršimo servis, ugradnju i puštanje u pogon proizvode (klima uređaje, dizalice topline, plinske i električne bojlere) navedenih proizvođača.
Mirakul.com.hr
VII Južna obala 2
10000 Zagreb
Mirakul.com.hr
VII Južna obala 2
10000 Zagreb
K.1.) Prodavatelj je dužan dostaviti naručenu robu na adresu koju je kupac naveo u Narudžbi kupca poslane putem internet trgovine www.mirakul.com.hr. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt, ukoliko prilaz do objekta nije slobodan, dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.K.2.) Okvirni rok isporuke, artikala koji su na zalihi, iznosi od 2 do 7 radnih dana. Rok počinje teći od trenutka kada Prodavatelj zaprimi uplatu na žiro račun ili kada se autorizira transakciju kreditnih ili debitnih kartica. Cijena troškova dostave vidljiva je u košarici, a besplatna je na području RH za iznos pojedinačne kupovine veći od 1.000,00 kn. Za proizvode koji nisu na zalihi, a naručuju se, Prodavatelj dogovara okvirni termin isporuke s kupcem prema uobičajenim terminima isporuke od strane dobavljača.K.3.) Prodavatelj je odgovoran za pravovremeno i uredno otpremanje robe iz svojih poslovnih jedinica i isporuke dostavljača, ali nije odgovoran za kašnjenja uzrokovanih brodarskim uslugama, višu silu, kao i za sve slučajeve nemogućnosti i/ili kašnjenja isporuke za koje odgovaraju kurirske službe.K.4.) Ukoliko isporuka kupljene robe nije moguća, na adresi koju je kupac naznačio, zbog toga što se kupac u dogovorenom terminu ne nalazi na naznačenoj adresi, iz njemu poznatih razloga, troškove sljedeće isporuke, kao i sve druge moguće troškove zbog neuspjele isporuke snosi isključivo kupac.K.5.) U slučaju neuspjele dostave, kako je to definirano točkom L.4. ovih Općih uvjeta, ukoliko se proizvod ne preuzme, a kupac nije obavijestio Prodavatelja o tome pisanim putem, Prodavatelj ima pravo uskladištiti robu po svom izboru na rizik kupca uz obračunavanje troškova skladištenja u iznosu od 3% iznosa računa (uvećano za pripadajući PDV) po započetom mjesecu i inzistirati na ispunjenju ugovora ili nakon određivanja naknadnog roka od 15 dana raskinuti ugovor i robu dalje prodati trećim osobama, pri čemu je kupac obvezan platiti naknadu skladištenja i manipulativnih troškova.K.6.) Proizvod se smatra isporučenim kada kupac ili od kupca ovlaštena osoba parafira pisanu potvrdu o preuzimanju, te istu preda dostavnoj službi. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja, te ukoliko ih ima, odmah prijaviti oštećenje dostavnom službeniku koji robu isporučuje, kupac je dužan odbiti pošiljku koja ima vidljiva oštećenja.K.7.) Kupac je dužan bez odlaganja preuzetu robu otpakirati i pregledati kod preuzimanja, te obavijestiti Prodavatelja o mogućim vidljivim nedostacima robe.?Molimo da robu prilikom preuzimanja DETALJNO pregledate te vidljiva fizička oštećenja najkasnije 24 sata po primitku prijavite na mail: [email protected].?Robu oštećenu u transportu niste dužni preuzeti.?Naknadne reklamacije za bilo kakva fizička oštećenja NE UVAŽAVAMO. Isto je navedeno u svakoj narudžbi koju kupac neposredno nakon narudžbe primi na mail.K.8.) Prodavatelj može, u slučaju uočenih problema s izvršavanjem obveze plaćanja kupca, otpremu robe po vlastitom nahođenju otkazati ili odgoditi do potpunog izvršenja obveza plaćanja od strane kupca.K.9.) Ukoliko Kupac odbije primiti ispravne/neoštećene proizvode koje je prethodno naručio, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu troškova dostave (manipulativne troškove).K.10.) U slučaju osobnog preuzimanja proizvoda, proizvode nije moguće podići odmah po uplati, potrebno je pričekati obavijest Prodavatelja da su proizvodi spremni za preuzimanje. Kupac će biti obaviješten telefonskim putem ili elektroničkom poštom da je njegova roba spremna za preuzimanje.
- PLAĆANJE POUZEĆEM- PLAĆANJE KREDITNIM ILI DEBITNIM KARTICAMA
Cijena
Brand
Mirakul.com.hr kategorije proizvoda
Je li Mirakul.com.hr tvoja omiljena trgovina? Na popisu proizvoda potraži najbolju ponudu za proizvod koji kupuješ.
22 proizvoda
-
Popularnosti
- Popularnosti
- Cijeni (od najniže)
- Cijeni (od najviše)
- Nazivu proizvoda (A-Z)
- Nazivu proizvoda (Z-A)
- Broju trgovina
- Popust (od najnižeg)
- Popust (od najvišeg)