Detalji
Jednoredan 2-cilindrieni motor, kardanski pogon - 270-stupanjska radilica Masa je položena nisko radi boljeg i okretnijeg rukovanja Inteligentan Unified Brake System i ABS YCC-T s 3 moda kontrole trakcije, Yamahin D-mod Žbieani naplatci sa aluminijskim obrubima Podesivi prednji i stražnji ovjes Podesiva visina sjedala
Jednoredan 2-cilindrieni motor, kardanski pogon - 270-stupanjska radilica Poderite asfalt i pomaknite planine pijeska s lakim, 1.199ccm, 270-stupanjskim rednim 2-cilindrienim strojem. Velik, fleksibilan okretni moment susreae se s 110 KS unutar agregata koji je montiran nisko u okviru radi oštrijeg upravljanja.
Masa je položena nisko radi boljeg i okretnijeg rukovanja Niska i središnja masa bio je jedan od Yamahinih kljuenih ciljeva dizajna. Primijetit aete te ueinke odmah – odliena ravnoteža i okretnost osjetit aete kod malih brzina te na slobodnim površinama, te lagano, brzo upravljanje kada motocikl lagano usmjerite kroz zavoje na planinskim cestama.
Inteligentan Unified Brake System + ABS Pametan ABS sustav predvi?a klizanje kotaea te glatko intervenira. Dok vam Unified Brake System pomaže odabrati izme?u koeenja oba kotaea samo s prednjom rueicom ili totalne kontrole nad svakim kotaeem s dodirom najprije stražnje papueice za koeenje. Zajedno donose izvanrednu kontrolu u velikom rasponu uvjeta vožnje.
YCC-T s 3 staznom kontrolom trakcije Odaberite stil vožnje i pritisnite gas s povjerenjem. Super Ténéré ima Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) s 3 moda kontrolom trakcije koja se može iskljueiti kad je vrijeme za malo pogona na stražnje kotaee na zemlji. Motor tako?er sadrži Yamahin D-MOD za biranje mape rada motora.
Žbieani naplatci sa aluminijskim obrubima Za pouzdane perfomanse na najtežim uvjetima van ceste, Super Ténéré ima žbieane naplatke sa alu obrubima. Uzak prednji naplatak sadrži dvostruke preeke u obliku T na kraju naplatka, te tako omoguauje da se preeke još više križaju kako bi se stvorila krutost koju trebate za okretno upravljanje na cesti.
Podesivi prednji i stražnji ovjes Pripremite motocikl za svaku situaciju - Super Ténéré upside-down vilice potpuno su podesive za pred optereaenje, kompresiju i povrat. Stražnji mono amortizer možete podesiti bez va?enja alata, olakšavajuai tako pripremu motora za putnike i tešku prtljagu.
Podesiva visina sjedala Podesite visinu sjedala na izme?u 845-870 mm kako bi se prilagodili svojoj visini i željama položaja u vožnji.
AGREGAT | ||
Tip agregata | Redna 2 cilindra, hla?enje tekuainom, 4 takta, DOHC, 4 ventila | |
Zapremina | 1.199 cm3 | |
Promjer x hod | 98.0 mm x 79.5 mm | |
Omjer kompresije | 11.0 : 1 | |
Maksimalna snaga | 82.4 kW (112 KS) @ 7.250 okr/min | |
Maksimalan okretni moment | 117.0 Nm (11.9 kg-m) @ 6.000 okr/min | |
Sustav podmazivanja | Zasebno uljno korito | |
Napajanje gorivom | Elektronsko ubrizgavanje goriva | |
Tip spojke | Mokra, višelamelna | |
Sustav paljenja | TCI | |
Sustav pokretanja | Elektrieno | |
Sustav prijenosa | 6 brzina | |
Završni prijenos | Kardan | |
ŠASIJA | ||
Okvir | Eelieni | |
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice, O 43 mm | |
Hod ovjesa sprijeda | 190 mm | |
Kut prednje vilice | 28o | |
Predtrag | 126 mm | |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuaa ruka, podešavanje predoptereaenja i povrata, (link suspenzija), Monoshock | |
Hod ovjesa straga | 190 mm | |
Prednja koenica | Dvostruki diskovi, O 310 mm, valoviti diskovi | |
Stražnja koenica | Jednostruki disk, O 282 mm, valoviti disk | |
Prednja guma | 110/80R19M/C 59V | |
Stražnja guma | 150/70R17M/C 69V | |
DIMENZIJE | ||
Ukupna dužina | 2.255 mm | |
Ukupna širina | 980 mm | |
Ukupna visina | 1.410 / 1.470 mm | |
Visina sjedala | 845 / 870 mm | |
Me?uosovinski razmak | 1.540 mm | |
Minimalna udaljenost od tla | 190 mm | |
Ukupna težina | 257 kg | |
Kapacitet spremnika goriva | 23 litara | |
Kapacitet spremnika ulja | 4.2 litara |