MT 10
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
Detalji
4-cilindrieni "CP4" agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja i velikim okretnim momentom Agregat, okvir i ovjes razvijeni iz tehnologije modela YZF-R1 Precizno ugo?en za razvoj linearnog okretnog momenta u rasponu od niskih do srednjih okretaja YCC-T, D-MOD kao i TCS sustav kontrole trakcije Klizna spojka Lagani aluminijski Deltabox okvir Kratki me?uosovinski razmak od 1.400 mm za najbolju agilnost u klasi Dinamiena silueta s položajem prema naprijed Uspravan položaj vožnje s naginjanjem prema naprijed ABS koenice odlienih specifikacija s radijalnim eeljustima Visokonapredan te potpuno podesivi ovjes Višefunkcijski LCD instrumenti
4-cilindrieni CP4 agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja Tekuainom hla?eni 4-cilindrieni redni agregat od 998 ccm izveden iz modela YZF-R1 ima nove sustave usisa, ispuha i ubrizgavanja goriva koji doprinose performansama u podrueju niskih i srednjih okretaja. Uzbudljivi agregat zahvaljujuai neravnomjernom rasporedu paljenja 270° – 180° – 90° – 180° trenutno isporueuje linearni okretni moment i preciznu kontrolu.
Tehnologija elektronske kontrole Kako bi se postigao najviši stupanj upravljivosti za vozaea, model MT-10 opremljen je sustavom Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) te jednostavno podesivim tempomatom koji radi na brzinama veaim od 50km/h. Sustav Yamaha D-MOD karakterizira tri moda rada agregata za razlieite uvjete, a na utienicu od 12V DC možete prikljueiti razlieitu dodatnu opremu.
Kontrola proklizavanja te A&S spojka Kako bi se snaga agregata s neravnomjernim rasporedom paljenja i snažnim okretnim momentom ugla?eno i ueinkovito prenijela na površinu ceste, model MT-10 ima podesivi sustav kontrole proklizavanja (TCS) s tri moda rada. Za preciznu kontrolu tijekom ubrzanja i usporavanja ugra?ena je kompaktna klizna A&S spojka.
Uspravan položaj vožnje sa siluetom težine usmjerene prema naprijed Odnos upravljae/sjedalo/oslonci za noge daje položaj za vožnju s blagim nagibom prema naprijed koji omoguaava potpuno iskorištavanje linearnog okretnog momenta. Vrhunski model MT radi isticanja dinamienog izgleda "težine usmjerene prema naprijed" ima kompaktne boene oklope s poklopcima oblikovanima poput cijevi te naglašen poklopac spremnika goriva.
Kratki me?uosovinski razmak od 1.400 mm pruža ultimativnu pokretljivost Kompaktni i lagani oklop modela MT-10 nastao je na temelju nagra?enog dizajna modela YZF-R1. Novi predvodnik u klasi iznimnu pokretljivost i jednostavno te neutralno upravljanje postiže zahvaljujuai precizno podešenim postavkama geometrije i iznimno kratkom me?uosovinskom razmaku od samo 1.400 mm – zato se ubraja me?u najkompaktnije modele u klasi 1.000 ccm.
Lagani aluminijski Deltabox okvir i njihajuaa ruka Vrhunski MT opremljen je laganim aluminijskim Deltabox okvirom i u gornjem dijelu ojaeanom i iznimno dugom aluminijskom njihajuaom rukom s optimiziranim odnosom snage i evrstoae. Dizajn utemeljen na modelu YZF-R1 osigurava u klasi najbolju upravljivost uz stabilnost vožnje na ravnini i laganu okretnost.
Potpuno podesiv prednji i stražnji ovjes Baziran na ovjesu modela YZF-R1, potpuno podesive 43 mm prednje vilice te sustavi Monocross stražnjeg ovjesa ubrajaju se u najnaprednije sustave ovjesa u kategorije naked motocikala od 1.000 ccm. Zahvaljujuai postavkama specifienim za ovaj model, sustav ovjesa je razvijen na natjecanjima te doprinosi izvrsnoj preciznosti upravljanja i udobnosti u vožnji.
Standardno se ugra?uju radijalne koeione eeljusti te ABS sustav MT-10 je oblikovan za izvrsnost u svakoj kategoriji, ukljueujuai i ueinkovitost koenica. Dvostruki plivajuai prednji diskovi od 320 opremljeni su radijalnim eeljustima s 4 klipa koji stvaraju nevjerojatnu snagu koeenja uz precizno upravljanje, a stražnji disk od 220 mm pruža dobar osjeaaj upravljanja. ABS sustav kao standard.
Višefunkcijski LCD instrumenti Višefunkcijska LCD instrument tabla obuhvaaa digitalni brzinomjer s brojaeem okretaja u stupcima, kao i mjerae goriva, brojae kilometara i indikator/pokazivae stupnja prijenosa. Tako?er postoji indikator za izmjenu stupnjeva prijenosa koji se može podesiti prema razlieitim stilovima vožnje, a mnoštvo svjetala prikazuje razlieite funkcije, opomene i upozorenja.
Kompaktna dvostruka LED prednja svjetla Na laganoj prednjoj maski montiranoj na okvir, koja naglašava agresivan izgled motocikla i siluetu s težinom usmjerenom prema naprijed, nalazi se sklop kompaktnog dvostrukog LED prednjeg svjetla koji modelu MT-10 daje moaan izgled. Potpuna opremljenost LED svjetlima naglašava visoke specifikacije motocikla.
Nova i dinamiena MT boja Za MT modele dostupna je opcija s jarkim bojama koja istiee dinamiean izgled i naglašava jedinstveni i agresivni dizajn težine usmjerene prema naprijed. Svijetla nijansa fluorescentne žute koristi se za lagane naplatke, dok je oklop završno obojan zagasitom sivom bojom koja pojaeava osobiti i snažni izgled motocikla.
Agregat
Tip agregata | hla?enje tekuainom, 4-takta, DOHC, 4-ventila | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zapremina | 998cc | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Provrt x hod | 79,0 mm x 50,9 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Omjer kompresije | 12 : 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimalna snaga | 118,0 kW (160,4KS) @ 11.500 okr/min | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimalan okretni moment | 111,0 Nm (11,3 kg-m) @ 9.000 okr/min | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sustav podmazivanja | Mokri karter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tip kvaeila | Mokro, Višestruki diskovi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rasplinjae | Ubrizgavanje goriva | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sustav paljenja | TCI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sustav pokretanja | Elektrieno | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Završni prijenos | Lanac | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fuel consumption | 8,0 l/100km | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
CO2 emission | 185 g/km Šasija
|