TTR 110 E
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
4-taktan motor 110ccm s poluutomatskim prijenosom TT-R110E robusan i pouzdan 4-taktan motor 110ccm dizajniran je za ugla?enu i sportske perfomanse, eineai mladenaeki motor srednje velieine užitkom za voziti. A s poluautomatskim prijenosom s 4 brzine, TT-R110E idealan je izbor i za nove i za iskusne vozaee.
Prednji i stražnji ovjes dugog hoda TT-R110E opremljen je s robusnim sustavom ovjesa koji su dizajnirani da pruže udobnost tijekom vožnje te jednostavno rukovanje tijekom vožnje izvan ceste. Sprijeda otporne teleskopske vilice omoguauju 115 mm hod kotaea, dok monokros stražnji ovjes nudi 110 mm glatkog i progresivnog hoda.
Ugla?ene bubanj koenice i gume za vožnju izvan ceste Za pouzdanu snagu za zaustavljanje, TT-R110E ima bubanj koenice sprijeda i straga, a njihov jednostavan dizajn omoguauje jednostavno održavanje. Gume posebnog uzorka eine ovaj mladenaeki motor srednje velieine jakim u vožnji van ceste, dok 356 mm (14-ineni) prednji kotae i 305 mm (12-ineni) stražnji kotae pomažu u savladavanju neravnog terena.
Robusni i lagani oklopi motokros stila Pogledajte oklope TT-R110E i bit ae vam jasno da su radikalne linije ovog stiliziranog 4-takton motora inspirirane našim MXGP-pobjedniekim YZ trkaaim motorima. Obra?en našom svjetski poznatom Racing Blue bojom, blatobrani i ploee spremnika za gorivo izra?eni su iz ultra jakog polipropilena za minimalnu težinu i maksimalnu evrstoau.
Cilindar nagnut prema naprijed i lagan sustav ispuha 4-taktan motor 110ccm opremljen je SOHC cilindrom nagnutim prema naprijed, hla?enim zrakom, koji omoguauje lak pristup za eišaenje i rutinsko održavanje. Ova konfiguracija tako?er pomaže centralizaciji masa za lako rukovanje. Kako bi što više smanjili buku, TT-R110E ima ispuh laganog sustava i velikog kapaciteta zajedno s toplinskim štitnikom.
Zabavan za vožnju i jednostavan za održavanje Kad smo dizajnirali TT-R110E, htjeli smo izraditi motor koji je zabavan za vožnju i jednostavan za održavanje, tako olakšavajuai život djeci i roditeljima. Znaeajke poput elektrienog i nožnog pokretanja, poluautomatskog prijenosa, motor hla?en zrakom i bubanj koenice znaee da je ovaj mladenaeki motor prilago?en vozaeu, vodeai izbor djeci i roditeljima koji su novi u moto svijetu.
AGREGAT | ||
Tip agregata | 4 takta, zraeno hla?enje, SOHC, 1 cilindar | |
Zapremina | 110 cm3 | |
Promjer x hod | 51.0 mm x 54.0 mm | |
Omjer kompresije | 9.3 : 1 | |
Maksimalna snaga | N/A | |
Maksimalan okretni moment | N/A | |
Sustav podmazivanja | Uljna pumpa | |
Napajanje gorivom | Mikuni VM16/1 | |
Tip spojke | Mokra, centrifugalna automatska | |
Sustav paljenja | CDI | |
Sustav pokretanja | Elektrieno i nožno | |
Sustav prijenosa | 4 brzina | |
Završni prijenos | Lanac | |
ŠASIJA | ||
Okvir | Eelieni | |
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice | |
Hod ovjesa sprijeda | 110 mm | |
Kut prednje vilice | 26o | |
Predtrag | 60 mm | |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuaa ruka, monocross | |
Hod ovjesa straga | 110 mm | |
Prednja koenica | Bubanj, O 95 mm | |
Stražnja koenica | Bubanj, O 110 mm | |
Prednja guma | 2.50-14 4PR | |
Stražnja guma | 3.00-12 4PR | |
DIMENZIJE | ||
Ukupna dužina | 1.565 mm | |
Ukupna širina | 680 mm | |
Ukupna visina | 923 mm | |
Visina sjedala | 670 mm | |
Me?uosovinski razmak | 1.080 mm | |
Minimalna udaljenost od tla | 180 mm | |
Ukupna težina | 72 kg | |
Kapacitet spremnika goriva | 3.8 litara | |
Kapacitet spremnika ulja | 1.0 litara |