TTR 50 E
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
TT-R50E iz Yamahe sigurno je ostvarenje snova svakog djeteta.
Sve na ovom mini-motoru dizajnirano je za pružanje zabave i ugodnog iskustva vozaeima od 4 do 7 godina starosti. Za jednostavnu vožnju, 4-taktan motor od 50ccm s elektrienim pokretanjem, opremljen je poluautomatskim prijenosom s 3 brzine – a za bolju kontrolu roditelja TT-R50 može se pokrenuti samo s umetnutim kljueem za paljenje.
Robusni plavi oklopi inspirirani su Yamahinim GP-pobjedniekim MX motorima, a s ovjesom dugog hoda i gumama s puno gripa TT-R50E spreman je za mnoge sate obiteljske zabave.
Detalji
Zabavan 4-taktan 50ccm junior motocikl za vožnju izvan ceste
Savršen za djecu od 4 do 7 godina starosti
Poluautomatski prijenos s 3 brzine
Stilizirani Racing Blue oklopi u stilu motokrosa
Kljue za paljenje za dodatnu roditeljsku kontrolu
Prednji i stražnji ovjes dugog hoda
4-taktan motor 50ccm s poluautomatskim prijenosom
Stilizirani mali TT-R50E prilago?en vozaeu opremljen je 4-taktnim motorom 50ccm na elektrieno pokretanje. Sa 3-brzinskim prijenosom i automatskim kvaeilom ovo je jedan od najjednostavnijih i najzabavnijih motocikala za upravljanje. Jer ne može biti pokrenut bez kljuea za paljenje, roditelji imaju potpunu kontrolu nad njegovim korištenjem.
Prednji i stražnji ovjes dugog hoda.
Baš kao i trkaai motori veaeg kapaciteta, TT-R50E ima prednji i stražnji ovjes dugog hoda. S 96 mm hodom kotaea sprijeda i 71 mm hodom kotaea straga, šasija TT-R50E izra?ena je da pruži punu udobnost i jednostavno upravljanje na neravnim površinama.
Bubanj koenice i gume s puno gripa
TT-R50E sadrži kompaktne bubanj koenice za pouzdanu, ugla?enu, predvidivu zaustavnu snagu, tako omoguaujuai novim i neiskusnim vozaeima da razviju svoje vještine upravljanja strojem. Za dovoljno trakcije tijekom vožnje izvan ceste, ovaj automatski mini-motor radi na 2,5 inea širokim gumama s puno gripa sprijeda i straga.
Racing Blue oklopi inspirirani YZ modelima
S Racing Blue oklopima i sjedalom, TT-R50E stil inspiriran je našim veaim MXGP-pobjedniekim motokros motorima. Robusni prednji i stražnji blatobrani proizvedeni su iz evrstog polipropilena s velikom razinom fleksibilnosti i otpornošau na udarce, dok 3,1-litarski spremnik za gorivo omoguauje puno vožnje prije potrebe za ponovnim punjenjem.
Udoban položaj vožnje
Ergonomija na ovom 50ccm mini-motoru dizajnirana je kako bi odmah pridobila novog vozaea. Pažljivo razvijeni izgled rueke/sjedala/oslonci za noge, omoguauje udoban uspravan položaj vožnje, dok visina sjedala od 555 mm pomaže u tome da se poeetnici odlieno osjeaaju i na najmanjem TT-R.
Kompaktne dimenzije i mala težina
S težinom od samo 57 kg, TT-R50E se jednostavno ukrcava na vozilo, a njegove kompaktne dimenzije prijevoz u kombiju, kamionetu ili džipu eine jednostavnim. Kad je vrijeme za odlazak na lokalnu stazu poslije škole ili za vikend, ovaj izvanredan mali 50ccm stiai ae za minutu.
TT-R50E | |
Engine | |
Engine type | 4-stroke, air-cooled, SOHC, Forward-inclined single cylinder, 2-valves |
Displacement | 49.5cc |
Bore x stroke | 36.0 mm x 48.6 mm |
Compression ratio | 9.5 : 1 |
Lubrication system | Wet sump |
Carburettor | Mikuni VM11/1 |
Clutch Type | Wet, Muliple-disc and centrifugal automatic |
Ignition system | CDI (digital) |
Starter system | Electric |
Transmission system | Constant Mesh, 3-speed |
Final transmission | Chain |
Chassis | |
Frame | Steel tube backbone |
Front suspension system | Telescopic forks |
Front travel | 96 mm |
Caster Angle | 25.5o |
Trail | 34 mm |
Rear suspension system | Swingarm, monocross |
Rear Travel | 71 mm |
Front brake | Single Disc, O 80 mm |
Rear brake | Drum, O 80 mm |
Front tyre | 2.50-10 4PR |
Rear tyre | 2.50-10 4PR |
Dimensions | |
Overall length | 1,305 mm |
Overall width | 595 mm |
Overall height | 775 mm |
Seat height | 555 mm |
Wheel base | 925 mm |
Minimum ground clearance | 135 mm |
Wet weight (including full oil and fuel tank) | 57 kg |
Fuel tank capacity | 3.1 litres |
Oil tank capacity | 1.0 litres |