XJR 1300
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
4-cilindra, DOHC, 1.250 ccm, zraeno hla?eni agregat 98 ks - 108 Nm Najveaa zapremina me?u zraeno hla?enim agregatima Snažan okretni moment Uzak spremnik goriva s trkaaim izgledom 4-2-1 mat crni sustav ispuha te novi dizajn pokrov ispušnog topa Solo-stil dizajn sjedala DLC (Diamond-like Carbon) obra?eni štapovi prednjeg ovjesa 180 mm prednje svjetlo Öhlins stražnji ovjes Redizajnirani instrumenti
Mišiaavi snažni 4-taktni redni agregat hla?en zrakom4-ventilni i 4-taktni DOHC agregat s 4 cilindra i zraenim hla?enjem predstavlja srce modela XJR1300. To je najveaa zapremina agregata takve vrste na tržištu. S maksimalnim okretnim momentom pri 6000 o/min, XJR1300 od kretanja nudi bogat raspon momenta.
Tanki dizajn spremnika za gorivoSpremnik goriva modela XJR1300 je redizajniran i odsad ima uži i elegantniji oblik. Novi kompaktni i minimalistieki dizajn predstavlja i konkavni džep u razini koljena po uzoru na starije dizajne trkaaih strojeva. Tankiji izgled znaei da se vozae vea unaprijed upoznaje s impresivnim agregatom za nesmetano i izravno držanje.
4-u-1 mat crni ispušni sustavOgoljeni dizajn modela 2015. godine odražava ikonske trkaae modele iz prošlosti, a nadopunjuje ga mat crna eetiri-u-jedan ispušna cijev i prigušivae. Izgled motora upotpunjuje prigušivae s novo dizajniranim završnim eepom.
Oblikovano jednostruko sjedaloSvaki dio najnovijeg modela XJR odiše ogoljenim, pojednostavljenim stilom pa se tome priklanja i novo sjedalo. Prekrasno oblikovani dizajn pruža izgled jednostrukog sjedala s retro prošivima i položaja za vožnju koji odgovara sportskoj vožnji.
Aluminijski boeni pokrovi ploeica trkaaeg stilaRetro stil modela XJR nastavlja s aluminijskim boenim pokrovima u stilu klasiene trkaae registracijske ploeice. Pokrovi podsjeaaju na dizajn trkaaih modela 1970-tih godina. Ploeice imaju poliranu završnu obradu i ukljueuju tri okrugle i stilizirane rupe za rešetku za zrak s mrežastim umetcima koji aktivno usmjeravaju protok zraka u snažan agregat.
Sužavajuai upravljaeLagani aluminijski sužavajuai upravljae nudi bolju snagu i balans za novi XJR. Položaj upravljaea nešto je veai i u kombinaciji s oblikovanim jednostrukim sjedalom pruža veau slobodu položaja za vožnju.
AGREGAT | ||
Tip agregata | 4 takta, zraeno hla?enje, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila | |
Zapremina | 1.251 cm3 | |
Promjer x hod | 79.0 mm x 63.8 mm | |
Omjer kompresije | 9.7 : 1 | |
Maksimalna snaga | 71.9 kW (98 KS) @ 8.000 okr/min | |
Maksimalan okretni moment | 108.4 Nm (11.1 kg-m) @ 6.000 okr/min | |
Sustav podmazivanja | Uljna pumpa | |
Napajanje gorivom | Elektronsko ubrizgavanje goriva | |
Tip spojke | Mokra, višelamelna | |
Sustav paljenja | TCI (digitalno) | |
Sustav pokretanja | Elektrieno | |
Sustav prijenosa | 5 brzina | |
Završni prijenos | Lanac | |
ŠASIJA | ||
Okvir | Eelieni s dvostrukim gredama | |
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice | |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm | |
Kut prednje vilice | 25o' | |
Predtrag | 92 mm | |
Sustav stražnjeg ovjesa | Dvostruki amortizeri | |
Hod ovjesa straga | 120 mm | |
Prednja koenica | Dvostruki diskovi, O 298 mm | |
Stražnja koenica | Jednostruki disk, O 267 mm | |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) | |
Stražnja guma | 180/55 ZR17M/C (73W) | |
DIMENZIJE | ||
Ukupna dužina | 2.190 mm | |
Ukupna širina | 820 mm | |
Ukupna visina | 1.120 mm | |
Visina sjedala | 829 mm | |
Me?uosovinski razmak | 1.500 mm | |
Minimalna udaljenost od tla | 133 mm | |
Ukupna težina | 240 kg | |
Kapacitet spremnika goriva | 14.5 litara | |
Kapacitet spremnika ulja | 4.2 litara |