YZF-R6 2017
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
LINK NA DODATNU OPREMU:
https://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/supersport/yzf-r6.aspx?view=accessories#/
YZF-R6 je legenda! Na cesti, i s 3 osvojena svjetska naslova Supersport u posljednjim godinama, tako?er na trkaaoj stazi. Jednom vožnjom na ovom motociklu inspiriranim MotoGP natjecanjem ulazite u uzbudljivi svijet Yamahe. R SVIJET!Novi YZF-R6 agresivnog izgleda stiže s novim oklopom i svim karakteristikama Yamahinog rasnog DNK serije R.Zahvaljujuai naprednoj elektronici i novoj razini aerodinamike, YZF-R6 pruža ekstremne supersportske performanse i apsolutnu kontrolu.
Detalji YZF-R6 s izgledom nove generacije serije R
Agresivni prednji dio s dva LED pozicijska svjetla
Aerodinamieki ueinkovit prednji pokrov i vjetrobran
Sustav kontrole protiv proklizavanja (TCS) sa 6 naeina rada
Sustav Quick Shift za odabir višeg stupnja prijenosa bez upotrebe spojke
Sustavi YCC-T, YCC-I, trkaai ABS i D-mod
Prednje vilice od 43 mm s YZF-R1
Dvostruki prednji diskovi promjera 320 mm sa radijalnim koeionim eeljustima
Poboljšani položaj vožnje za veau kontrolu
Uzak stražnji podokvir izliven iz magnezija
Lagani aluminijski spremnik goriva zapremine 17 l
Redni 4-cilindrieni, 4-ventilni DOHC agregat od 599 ccm
Razvijen koristeai dizajn nove generacije serije R, novi YZF-R6 ima agresivni prednji dio sa skrivenim, upuštenim farovima i dva LED pozicijska svjetla koji daju radikalni novi izgled. Oštre linije oklopa i tekuae vodoravne linije pokazuju kako je ovaj supersportski motocikl od 600 ccm protkan eistom trkaaom DNK serije R.
Veaa aerodinamieka ueinkovitostUzeli smo motocikl s kojim su osvojena tri Supersport naslova posljednjih godina i poveaali mu ueinkovitost smanjenjem otpora zraka. Razvijen po provjerenom dizajnu modela YZF-R1, prednji pokrov dinamienog izgleda i vjetrobran novog oblika naglašavaju snažnu DNK serije R doprinose poveaanju aerodinamieke ueinkovitosti od 8%.
Visokonapredni elektronski kontrolni sustaviYZF-R6 ima široki raspon elektronskih sustava visoke tehnologije te je naš najsofisticiraniji supersportski motocikl od 600 ccm ikada. YZF-R6 je opremljen sustavom kontrole protiv proklizavanja (TCS) sa 6 naeina rada, sustavom Quick Shifter System (QSS) za odabir višeg stupnja prijenosa bez spojke i podesivom snagom agregata putem D-moda koji vam pružaju sveobuhvatnu kontrolu.
Prednje vilice s modela YZF-R1Od dana predstavljanja prvog R6 taj ekstremni supersportski motocikl neprekidno postavlja standarde za agilno upravljanje i jednostavnu kontrolu. Kako bismo i dalje osigurali vodeau poziciju, R6 model smo opremili potpuno podesivim vilicama s modela YZF-R1 od 43 mm sa posebnim postavkama za R6 koje pružaju izvrsne performanse upravljanja na cesti i trkaaoj stazi
Poboljšan položaj vožnjePoložaj vašeg tijela – i moguanost brzog i lakog premještanja težine – jedan je od najutjecajnijih eimbenika za postizanje vrhunskih performansi upravljanja. Stoga smo preoblikovali sjedalo, podokvir i spremnik goriva kako bismo stvorili poboljšani položaj vožnje koji vam omoguaava slobodno kretanje na motociklu prilikom koeenja, ubrzavanja i skretanja.
Podokvir od magnezijaStražnji podokvir novog oblika proizveden je tehnikom CF lijevanja magnezija te smanjuje težinu motocikla – a u prednjem dijelu je 20 mm uži za smještaj užeg sjedala. Dopuštajuai vam postavljanje tijela bliže uz oklop, ovaj oblik poboljšava upravljivost i poboljšava aerodinamiku.
Prednje koenice sa specifikacijama modela YZF-R1U skladu s novim prednjim vilicama od 43 mm ugradili smo dvostruke diskove od 320 mm te radijalno postavljene koeione eeljusti sa 4 nasuprotna klipa. Ovaj dizajn, najbolji je u klasi, izra?en je prema istim specifikacijama kao i sustav na modelu YZF-R1 te daje nevjerojatnu snagu koeenja dok trkaai ABS sustav pruža poboljšanu kontrolu u svim uvjetima.
Novi lagani aluminijski spremnik gorivaR6 je opremljen laganim aluminijskim spremnikom goriva koji je oblikovan tako da vam daje više slobode za premještanje težine i ostvarenje najboljeg položaja vožnje. Rueno izra?eni spremnik goriva od 17 l prelijepe završne obrade naglašava vrhunske specifikacije motocikla. Ima široke udubine za koljena koje vam omoguaavaju još bliži položaj uz motocikl
Agregat visokih performansi za visoke brojeve okretajaZahvaljujuai vrisku koji izaziva ovisnost i trenutnim odzivom gasa, redni 4-cilindrieni, 4-ventilni DOHC agregat od 599 ccm eini YZF-R6 jednim od vozila koje ae vam pružiti navalu adrenalina. Agregat visoke tehnologije s gasom kojim upravlja integrirani sklop i prilagodljivim usisom daje optimalne performanse.
AGREGAT | |
Tip agregata | Hla?enje tekuainom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila |
Zapremina | 599 cm3 |
Promjer x hod | 67.0 mm x 42.5 mm |
Omjer kompresije | 13.1 : 1 |
Maksimalna snaga | 91.0 kW (123.7 KS) @ 14.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 65.7 Nm (6.7 kg-m) @ 10.500 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Napajanje gorivom | Elektronsko ubrizgavanje goriva |
Tip spojke | Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja | TCI (digitalno) |
Sustav pokretanja | Elektrieno |
Sustav prijenosa | 6 brzina |
Završni prijenos | Lanac |
ŠASIJA | |
Okvir | Aluminijski Deltabox |
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice, O 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24o |
Predtrag | 97 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuaa ruka, (link suspenzija) |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja koenica | Dvostruki diskovi, O 320 mm |
Stražnja koenica | Jednostruki disk, O 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 180/55 ZR17M/C (73W) |