DUNLOP zimska guma 225 / 55 R16 95H SP WINTER SPORT 3D MS AO MFS
Kretanje cijene
Preskupo? Postavi podsjetnik i javimo ti kad cijena padne!
LOKACIJE TRGOVINA
Moguća je vožnja u svim vremenskim uvjetima Odlična vodljivost na suhoj podlozi Poboljšano prianjanje na mokrim i suhim površinama Otpornost na akvaplaning Moguća je vožn...
Pročitaj cijeli opis
Ponuda trgovine Ugodnegume.com za proizvod DUNLOP zimska guma 225 / 55 R16 95H SP WINTER SPORT 3D MS AO MFS. Ispravnost cijene i podataka provjeri na web stranici trgovine.
Brzinska klasa
najveža dozvoljena brzina vozila s ovom gumom. Najveca dozvoljena brzina se mjeri po abecednem redu - tako je npr. B brzinski razred za brzine do 50 km/h, najveci Y brzinski razred za brzine do 300 km/h.<br>* B - do 50 km/h, C - do 60 km/h, D - do 65 km/h <br>* E - do 70 km/h, F - do 80 km/h, G - do 90 km/h<br>* J - do 100 km/h, K - do 110 km/h, L - do 120 km/h<br>* M - do 130 km/h, N - do 140 km/h, P - do 150 km/h<br>* Q - do 160 km/h, S - do 180 km/h, T - do 190 km/h <br>* H - do 210 km/h, V - do 240 km/h, W - do 270 km/h<br>* Y - do 300 km/h, ZR - nad 240 km/h
Moguća je vožnja u svim vremenskim uvjetima Odlična vodljivost na suhoj podlozi Poboljšano prianjanje na mokrim i suhim površinama Otpornost na akvaplaning Moguća je vožnja u svim zimskim vremenskim uvjetima Gume Winter Sport 3D optimizirane su za vodljivost u svim zimskim uvjetima jer imaju tri različite vrste ureza na određenim dijelovima gume. Izvrsna vodljivost na suhoj podlozi Zahvaljujući tehnologiji Dunlop Touch, gume SP Winter Sport 3D omogućuju vam da dolje osjetite cestu, što je ključno za uspostavljanje nadzora i vodljivosti. Novi 3D urezi koji se isprepliću stvaraju čvrsto rameno područje koje poboljšava vodljivost i stabilnost na suhim cestama. Odlično prianjanje na mokrim i suhim podlogama Posebna silikonska smjesa ostaje elastična pri niskim temperaturama kako biste ostvarili visoke razine prianjanja na mokrim i suhim cestama. Tlak se podjednako raspoređuje na širokom kontaktnom dijelu, čime omogućuje održavanje prianjanja uz cestu. Otpornost na akvaplaning Usmjereni žljebovi stvaraju brzu drenažu vode bez turbulencija, pojačavajući otpornost na akvaplaning. Tehnologija hibridnog sloja koja smanjuje obodne deformacije pri velikim brzinama. Prednosti Izvrsna stabilnost pri velikim brzinama, blago i ujednačeno habanje. Poseban sustav nasjedanja stope. Ojačava vezu između gume i naplatka za precizniju vožnju. Poput prianjanja ruke i upravljača, poseban sustav nasjedanja stope poboljšava nadzor i omogućuje izvanrednu komunikaciju s cestom.Prednosti Poboljšana komunikacija s cestom, veća stabilnost i preciznost. Smjesa Silica-Plus. Smjesa profila izvedena iz motosportova koja ostvaruje visoku razinu prianjanja, posebno na mokrim cestama i pri niskim temperaturama.Prednosti Izvanredne karakteristike kočenja i ubrzanja, visoka razina prianjanja na mokrim cestama i u hladnim vremenskim uvjetima, niska razina habanja i deranja. Bešavni remen (engl. Jointless Belt, JLB). Tehnologija hibridnog sloja koja smanjuje obodne deformacije pri velikim brzinama.Prednosti Izvrsna stabilnost pri velikim brzinama, blago i ujednačeno habanje. Maximum Flange Shield (MFS). Sustav zaštite bočnog dijela naplatka. MFS postavlja gumeni profil oko bočnog dijela kotača. Tako se stvara zaštitna međuzona.* Prednosti Štiti skupe metalne naplatke od trošenja.* Dostupno samo za neke dimenzije Sustav s više bridova (eng. Multi Blade System). Zimski uvjeti vožnje uvelike variraju. Od hladnog i suhog vremena do snijega i poledice, takvi uvjeti postavljaju velike zahtjeve za gume. Dunlopov sustav s više bridova bez problema odgovara na takve zahtjeve jer ima različite vrste bridova za promjenjive zimske uvjete na cesti.Prednosti Ujednačena učinkovitost u raznim zimskim uvjetima. Profil s više radijusa (engl. Multi Radius Tread, MRT). Dizajn MRT ima deset različitih radijusa pa je stoga precizniji. Zahvaljujući tome stvara se visokoučinkovito prianjanje kontaktne površine i ceste. Prijelaz iz ravnog kretanja u zavoj blaže je, čime se omogućuje preciznija i progresivnija reakcija.Prednosti Značajno bolji nadzor nad stvaranjem stope gume u svim uvjetima vožnje, odzivnost na mokrom i vodljivost na suhom, povećan nadzor kod skretanja.