Komentari

Prije 5 mjeseca

Tinktura maslinovog lista 100 ml

Tinktura maslinovog lista 100 ml

TINKTURA OD MASLINOVA LISTA,PUNO MI JE POMOGLA KOD VISOKOG KRVNOG TLAKA, I VISOKOG DIJABETESA. OTKAD PIJEN TINKTURU OD MASLINOVA LISTA, LJEKOVI MI NISU VIŠE POTREBNI.STABILIZIRAO MI SE VISOKI KRVNI TLAK, I DIJABETES. MOGU SLOBODNO REČI PROIZVOD JE ODLIČAN, I ZA MENE OVAJ PROIZVOD NEMA MANE. PREPORUČUJEM SVAKOME!

Zdrava prehrana tijekom zime – miti ili stvarnost?

25.2.2014. 11:28:39

Na velikoj hladnoći jako je važno da se tijelu osigura dovoljno energije za održavanje odgovarajuće temperature i za sve hranjive tvari koje će osigurati pravilno funkcioniranje tijela. Iako nam je zimi dostupno znatno manje povrća i drugog sezonskog bilja, i u ovo doba godine možemo pripremati zdrave obroke koji će nas ugrijati i istovremeno pomoći nam da se osjećamo bolje.

Zimska prehrana ne mora nužno biti teško probavljiva jer uz samo malo mašte i domišljatosti možeš pripremiti ukusan i zdrav obrok i u zimskim mjesecima. Zimsko povrće je zdravo, puno vitamina i minerala, povećava otpornost imunološkog sustava i štiti nas od uobičajenih prehlada i gripe. Pureće ili pileće meso (kojim možeš zamijeniti različite kobasice i suhomesnate proizvode), riba i drugi izvori zdravih masnoća baš kao i ugljikohidratima bogate namirnice poput krumpira, mahunarke i cjelovite žitarice osigurat će potrebnu količinu energije u zimskim mjesecima. Sezonsko povrće poput kupusa, repe i pastrnjaka opskrbit će nas prijeko potrebnim vitaminima C, A i E te mineralima poput magnezija, selena, željeza i cinka. Najviše vitamina dobit ćemo konzumacijom voća poput jabuka i krušaka koje obavezno treba jesti s korom jer se u njoj nalazi najviše korisnih tvari.

Patiš od čestih zimskih prehlada? KLIKNI OVDJE i provjeri široki asortiman osnovnih namirnica, dodataka i drugih prehrambenih proizvoda kojima ćeš ojačati svoj imunitet!

Veće količine vitamina C dobit ćeš ako redovito jedeš citrusno voće poput limuna i naranči, mandarina pa i kivija, a bogati izvor vitamina je i ulje pasjeg trna koje se dobiva iz ploda i sjemenki bobica te biljke. Bobice osim vitamina C sadrže i veliki udio beta karotena  i vitamina E. Odličan izvor vitamina C je i šipkov čaj, koji je jednako ukusan ako se pije vruć ili hladan, a nemoj zaboraviti ni na češnjak koji je prirodni antibiotik i učinkovit je u borbi protiv bakterija, virusnih i gljivičnih oboljenja poput upale prsnog koša, prehlade, gripe, upale uha ili usne šupljine. Sličan učinak imaju i luk, poriluk, luk kozjak i vlasac. Za zdravlje tijekom zime nema zapreke, zar ne? 

Povezane kategorije

Prije kupovine želiš vidjeti više korisnih informacija?

FAQ (Česta pitanja i odgovori)

Želiš među prvima saznati najbolje sezonske ponude?
Prijavi se na e-novosti koje ti pripremamo svaki tjedan.

Upiši ispravan e-mail

Hvala na prijavi. Uskoro možeš očekivati nove tjedne e-novosti.

® 2020 sMind d.o.o.