U 5 koraka protiv proljetnog umora

3.4.2015. 12:31:04

Proljeće je mnogima omiljeno godišnje doba, priroda se budi iz zimskog sna, dani postaju sve duži i puni sunca. Logično bi bilo da smo u tom trenutku svi puni energije i da prštimo od dobre volje. Međutim, često tome nije tako, a razlog je, vjerojatno i tebi poznat – proljetni umor. Da li je to samo loša isprika ili stvarni zdravstveni problem?

Prije kupovine provjeri ponudu dodataka prehrani koji će odagnati proljetni umor!

Uzroci proljetnog umora itekako su stvarni, zato nemojte samo odmahnuti rukom kada vam netko spomene da osjeća simptome proljetnog umora. Zbog viših temperatura na samom početku proljeća, dolazi do širenja krvnih žila i većeg protoka krvi u tijelu, ubrzava se metabolizam i tijelo koristi veću količinu energije, a sve se to ogleda u osjećaju umora. Važan razlog proljetnog umora su i loše prehrambene navike tijekom zime te nedostatak fizičkih aktivnosti tijekom protekle zime. Sve to dovodi do umora, razdražljivosti, glavobolje, nesanice i oslabljenog imuniteta.

Čime prevladati simptome proljetnog umora?

1. Vitamini i minerali

S obzirom da proljetni umor dodatno slabi naš imunitet, lako se može dogoditi da nas uhvate prehlade ili slične dosadne bolesti. Kako bi se to izbjeglo, moraš paziti na uravnoteženu i zdravu prehranu te unos vitamina i minerala. Njih je najlakše nadoknaditi nekim od dodataka prehrani pri čemu moramo napomenuti da ti dodaci ne smiju zamijeniti uravnotežene i redovite obroke.

Sensilab tablete Vitamini i minerali sadrže sve potrebno našem tijelu – kalcij za obnovu razine energije, kalij za funkcioniranje živčanog sustava, vitamin C koji je jedan od najvažnijih antioksidanta, vitamin E za zaštitu stanica od oksidativnog stresa te druge vitamine i minerale.

2. Koenzim Q10

U borbi protiv proljetnog umora Q10 je jedan od najboljih saveznika. Konezim Q10 je efikasan i snažan atioksidans koji štiti mitohondrije i staničnu membranu od oksidativnih procesa. Koenzim igra važnu ulogu u zdravlju srca i krvnih žila, njegov glavni zadatak je regulirati oksidaciju masti i šećera u energiju. Razina koenzima Q10 opada starenjem organizma, a kada su razine Q10 niske, pada i razina energije što izaziva neugodan osjećaj slabosti. Konezim Q10 je teško nadomjestiti samo prehranom  pa se preporuča unijeti ga u obliku dodataka prehrani.  

3.  Magnezij

Ako želite smanjiti osjećaj iscrpljenosti i umora, magnezij je pravi odabir jer će pridonijeti ravnoteži razine elektrolita i funkcioniranju  živčanog sustava. Radi se o mineralu koji nam je potreban za neometano funkcioniranje organizma jer osigurava pravilno funkcioniranje mišića, sintezu bjelančevina pa je posebno preporučljivo koristiti ga ako se bavite sportom i intenzivnim aktivnostima. Magnezij je poznat kao učinkovito sredstvo za suočavanje sa stresom, raznim oblicima mentalnog napora, a dokazano će popraviti i raspoloženje.

4. Čaj od koprive

Kopriva sadrži i do 7 posto bjelančevina, ogromnu raznolikost minerala, klorofila i antioksidanta te je stoga vrlo učinkovita u sprječavanju simptoma proljetnog umora. U sebi ima puno magnezija, kalija i do deset puta veću količinu željeza nego što ga primjerice ima u špinatu. Čaj od koprive ubrzat će metabolizam, potaknuti detoksikaciju i čišćenje organizma pa pokušaj tri puta na dan popiti po jednu šalicu čaja od koprive.

5. Matična mliječ

Matična mliječ je dugo poznata po svojem povoljnom utjecaju na opće zdravstveno stanje. Povećava koncentraciju, vitalnost, ubrzava oporavak od raznih oboljenja i djeluje učinkovito i kod proljetnog umora. Matična mliječ sadrži prirodnu mješavinu ugljikohidrata, masti i proteina te je jedan od najvećih prirodnih izvora antioksidanta. Zbog svoje bogate hranjive vrijednosti, matična mliječ je učinkovit dodatak prehrani za zdrav stil života.  

 

Povezane kategorije

Prije kupovine želiš vidjeti više korisnih informacija?

FAQ (Česta pitanja i odgovori)

Želiš među prvima saznati najbolje sezonske ponude?
Prijavi se na e-novosti koje ti pripremamo svaki tjedan.

Upiši ispravan e-mail

Hvala na prijavi. Uskoro možeš očekivati nove tjedne e-novosti.